bab4

21 0 0
                                    

pagi tu aku dengar cerita yg lain dari sedara mara aku yang tidur kat belah luar. diorang dengar orang menangis and aku rasa orang sebelah aku yg menangis sedangkan yng kat dalam orang gelak. benda ni berlaku 2 malam berturut turut dekat sederet rumah nenek aku siapa yg tolong rumah kahwin kat umah wan. aku rasa orang yg hntr benda ni tak suka ngan ngan family wan but dia hntr dekat siapa yg tolong sekali. tapi yang paling teruk kena makngah dengan pengantin perempuan ni. yg pengantin ni muntah mubtah pastu dia nampak benda bebukan. kesian aku tengok. malam tu ustaz datang. dia masuk. time tu tengah baca yaasin ttbe blackout. fuckk time time cenni nak blackout. time tu makngah aku sorang dalam rumah. ustaz tu masuk dapur. dia kata ada benda duduk kat lampu tu, dah lama dia kat situ tengok korang semua. ustaz tu baca baca ayat then masukkan dalam botol. pastu ttbe makngah menjerit. kitaorang pegang dia sebab tknk dia lari. ustaz baca baca pastu alhamdulillah dapat keluar. ustaz tu kata kalau nak tgk macam mana muka dia tangkap gambar pakai flash. ok first diorng tngkp guna pakai phone samsung but nothing happen. after that anak jiran sebelah datang dia tangkap guna ip. ya seram gila muka dia. benda tu tgh pandang we all dengan rambut panjang, mata merah muka besar badan kecik. subhanallah muka dia seram gila. pastu pagi tu alhamdulillah kembali macam biasa.

hantarWhere stories live. Discover now