*Special One shot for lovely Channie's birthday*
ChanBaek Yaoi!
27.11.2015
Baek pov : ဒါ ဘယ္လို ခံစားမႈ့ ေလးပါလိမ့္?? ေႏြးေထြးတယ္.. ခ်ိဳၿမိန္တယ္. သင္းပ်ံ႕တယ္။..ႏူးညံ့တယ္.....
Yeol : puppy baek ေလး ထေတာ့.. ကိုယ္ အားလံုး ျပင္ဆင္ပီးလို႔ ရံုးသြားေတာ့မယ္။....မနက္စာ စားၾကစို႔ေလ...
ထ..ထ...Baek : အြန္း.. omma ခနေလးပဲ.
Baek Baek ၅မိနစ္ေလာက္ ဆက္ေမွးမယ္.. ခနေလးပဲ... အင္း..Yeol : ထေတာ့.. မရဘူး.. အၾကာႀကီး အိပ္ေနရင္ ေခါင္းကိုက္လိမ့္မယ္။
ရုတ္တရက္ Baek နဖူးေလး ပူေႏြးသြားသည္။..Baek ကေတာ့ ႏိုးတဝက္ အိပ္မက္ ျဖင့္......
Baek pov : အင္.... နဖူးက ဘာလို႔ ေႏြးေနတာပါလိမ့္?? ခါတိုင္း ၾကားေနက် အိပ္ရာထ ေနာက္က်ရင္ ေအာ္တတ္တဲ့ Omma အသံ မၾကားရပါလား..နားရြက္ လဲ လာလိမ္မဆြဲဘူး.ဘာလား.. လား..လား.....
အား.............
Baek ရုတ္တရက္ မ်က္ေစ့ ဖြင့္ၾကည့္ လိုက္ေတာ့မွ သူ႔ မ်က္ေစ့ေရွ႔မွာ ျမင္လိုက္ရတာက ေအာက္ခံ လည္ေထာင္ အက်ႌ နက္ျပာေရာင္ကို အေပၚက ကုတ္တထပ္ ထပ္ ဝတ္ထားၿပီး ခန္႔ညား ေခ်ာေမာေနတဲ့ သူ႔ ေယာက်ာ္း Yeol....
Baek pov : အာ.. ဟုတ္သား..
ငါ မဂၤလာေဆာင္ ပီးပီပဲ။... omma အိမ္မွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူးပဲ။.. Mr.Yoda အိမ္ကို ေရာက္လာပီပဲ။.
..Baek အိပ္ခ်င္မူးတူးေလး နဲ႔ သူ႔ မ်က္စိေလးကို ပြတ္ကာ.. စူပုပ္ပုပ္ မ်က္ႏွာေလးနဲ႔ ထထိုင္လိုက္ပီး ေရခ်ိဳးခန္း ထဲဝင္သြားသည္။..ထိုအခါမွ Yeol လဲ ပြရႈပ္ေနေသာ puppy ေလး အိပ္ရာကို ေကာက္သိမ္း လိုက္ရသည္။..
Yeol အားလံုး သိမ္းဆည္းပီးေတာ့ မွ Baek မ်က္ႏွာသစ္ပီး လို႔ ျပန္ထြက္လာသည္။..
မ်က္ႏွာ သစ္ပီးခါစ ေရစက္ေလးေတ မေျခာက္ေသးတဲ့ မ်က္ႏွာ ေျပာင္ေျပာင္ေလးက တမ်ိဳးေလး ၾကည့္ေကာင္းေနသည္။. စိတ္ရွိတိုင္းဆို တကိုယ္လံုး သိမ္းၾကံဳး ဖက္ပီး ထို မ်က္ႏွာေလးကို အၾကင္နာ အနမ္းေလးေတြ ေပးခ်င္ေပမဲ့ မျဖစ္ေသးပါေလ.. puppy စိတ္ေကာက္ရင္ ေတာ္ေတာ္ နဲ႔ မေျပ.. ဟိုတခါ wedding ပီးေတာ့ တခါေလး နမ္းမိပါတယ္. စိတ္ေကာက္မပီးေတာ့....သူ စိတ္ေကာက္ရင္
စေတာ္ဘယ္ရီ အျခင္းလိုက္..
Pizza ၃ပြဲ.. Chocolate Milkshake ၂ခြက္..နဲ႔ star world game ေတြ ညလံုးေပါက္ ထိုင္ေဆာ့ ေပးရေပလိမ့္မည္။...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mr Yoda! I l♡ve U
Любовные романыခင္ဗ်ားကို မုန္းတယ္.. ဒါေပမဲ့ မ်က္ေစ့ ေအာက္က အေပ်ာက္မခံ ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ခ်စ္တယ္။ Baek အနားက ဘယ္မွ မသြားပါနဲ႔.... Mr Yoda!