Yağmurlar durdu

91 7 0
                                    

Ali hemen oraya gitti.Can'ı gördü

Ali
-Hayırdır birader bir sorun mu var?

Can
-Evet var, der ve Ali'ye yumruk atar.

Ali
-Sen kimsin lann

Can
-Selin'e sor,der ve hemen oradan uzaklaşır

Ali
-Nediyoki lan bu

Hemen hastaneye gitti.Selin taburcu olmuştu,Ali'nin hiç birşeyden haberi yoktu.Ali çok sinirlendi ,"Niye bana haber vermediniz niye" Hemen yola çıktı,Eve geldi güvenlik koymuşlardı Can gelmesin diye.Güvenlik onu zorla içeri almadı güvenliğe yumruk attı.Ve selin diye bağırdı Nazlı aşağı indi"Bağırmaa kız uyuyo ne bağırıyosun delinin zoruna bak" Ali derki,"Selin oradan çıkıcak SELİNN" Ali yukarı çıktı."Selin kalk"Noluyo be"

Ali
-Selin bana herşeyi anlat!!! "

Selin
-Neyi anlamıyorum seni "

Ali
-Sen ne olduğunu çok iyi biliyosun"

Selin
-Tamam mı dememi bekliyosun çık git burdan!!"

Ali
-Benden niye ayrıldın

Selin
-Biz birbirimize layık değiliz Ali

Ali
-Hayır Selin bal gibide layığız

-Hayır değiliz

-Öyleyiz

-Hayır deği,derken Ali onu öptü.

Ama Selin onu itti."Ya neden layık değiliz Allah kahretsin he neden" dedi ve gözünden bir damla geldi "Ya tamam anlatıcam,ya benim bir arkadaşım vardı onu çok seviyodum yani kısacası aşıktım."Adı ne?" "Can sonra birisi Can'ı öldürdü onsuz yaşayamadım bende kendimi öldürmeye kalktım ama yapamadım geride ailen var dedim,sonra Can'ın ölmediğini gördüm beni tehtit etti bende senden ayrıldım" "Neden tek ettin?" Mesaj attı kötü şeyler dur telefonuma bakıyım,Aa yok bak yemin ederimki attı ama hatırlamıyorum" "Tamam inanıyorum sana bu Can man mıdır hangi manyaksa yerini söyle hemen şimdi!" "Bir depoda kalıyor ********* mahalle deposunda " "Bittin sen Can",dedi ve gitti.Can'ı buldu tam kapıdan girerken Can onu yakaladı ve heryerinden bıçak sürdü.




             YAĞMUR DURDU,ÇİÇEK SOLDU,SANKİ BİRDAHA HİÇ
             GELEMEYECEK GİBİ AMA BİR GÜN MUTLAKA GELİCEK

Aşk olsun yeterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin