herkese önce selam olsun.bu parapsikoloji gercek midir?tabii ki gercek.cunku herkesin ruhu var ve bu ruh cok özel birsey cogumuz hissederiz bazen farkina variriz.ama kendimizi kesfedemeyiz.peki neden?cok basit dunyevi seylerden,mesela stres bunun basinda geliyor.surekli aklimizdan gecen dusunceler.ozguvenimizi etkileyen seyler ornegin cevremizdeki insanlar,cocukluktan beri bilincaltimiza islenmis yapamaz olmaz aman sakin yapma etmeler.dunya insaninin kendi inancina gore koydugu olmazlar.kucuklukten beri sen yuzemezsin suda bogulursun deseler nasil cesaret edebilirsin ki yüzmeye,surekli bogulurum korkusu yasarsin cesaretin kirilir.buda boyle birsey iste.
asil konuya giriyorum.bende kucukken zamani yavaslatiyordum istemedende olsa.şöyle ki;ortaokulda arkadasim bana tebesir firlatmisti ve o öyle yavas geliyordu ki süzülerek desem yeridir öyle baktim aklimdan aman yavas geliyor nede olsa gelsin dedim ve alnima oyle siddetli carpti ki anlamlandiramadim,nasil oldugunu hic çozemedim ama boyle birsey var ben yasadim.bir kerede lise de yasadim arkadasimla kavgaya girdik bana yumruk atti oda cook cok yavas geliyordu aa yine oldu diye dusunurken yumrugu yuzumde hissettim gayet hizli ve siddetli bir bicimde.
yani bu ruhsal bir guc ve herkeste farkli sekilde ortaya cikiyor onemli olan bunun farkina varmak ve uzerine gitmek.nasil yillar sonra ortaya tekrar cikardigima gelince bir kere arkadasimin evinde ex denilen meletten attik(tavsiye etmem tabii ki) ve uyudugumda cok acaip ruya gordum ve birden uyandim.uyandigimda aynaya baktim ve kendimi gordum hayatimda ilk defa gordum.disari ciktigimda enerjim oule yuksekti ki uzaktan insanlar donum bakiyorlardi arkadasimin yanina geldim bana gözlerimin cok farkli baktigini soyledi ki bunun bende farkindaydim icini gorebiliyorsunuz insanin o derece ilginc birsey.yolda yururken agaclarin kokusunu aliuorsunuz,yediginiz yemeklerin tadini aliyorsunuz,okudugunuz kitabi gercekten anliyorsunuz,beyniniz zehir gibi calisiyor.evet bunlar gercek ve yasadim ben.
peki bu nasil oldu onuda arastirdim,uyusturucu beynin serotonin hormonunu deli gibi salgiliyor.mutlu oluyorsunuz e mutlu insan ne kaygi ne stres ne uzuntu ceker.boyle olunca ruh ozgurlugune ulasiyor beyinle beraber calisabiliyor.bu olay bende 2 gün surdu ve gecti.o 2 gün nırvanaya ulasmistim.yani herseyi bitiren biziz,hani derler ya insan ne yaparsa kendine yapar diye aynen oyle.stresi sikintiyi biz yasatiyoruz kendimize.simdi nasil kurtulacagim demeyin bana cunku bende mal gibiyim.nasil oldugunu biliyorum ama duzeltemiyorum kendimi aklima sahip cikamiyorum.tek gercek antidepresan tarzi ilaclara basvurmayin onlar bana gore zararli.ben bu aralar bol su icip kendime telkinler veriyorum.basariya bi sekilde ulasicam bi sekilde kendimi bulucam o zaman çok yükseklerle olacagim.ayrica herseyin başı sevgi.kin nefret sizi koyuye goturur ruhu kirletir.sevgiyle kalın.kimseyi elestirmeyin.once kendinize bakin.cekim yasasi diye birsey var kimi elestirirsen aynisi basina gelir.iyi sozler guzel cumleler kurun.bu cok fark ettiricek inanın.
okuyan herkese tesekkur ediyorum.yorumlara bilgim dahilinde cevap vermeye calisacagim.saygilar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
parapsikoloji mi?evet.
Paranormalherkes yazmis herkes alinti yapmis peki kim deneyimlemis?ben