Dupa cum spuneam tolba a ramas aici.
Mama se pregatea sa plece la serviciu iar eu ma uitam la televizor. Trecusera cei 20 de ani si eu si mama uitasem ce se petrecuse înainte de moartea tatei. Dintr.o data aud usa deschizanduse. Cand ma uit il văd..era chiar el. Dupa 20 de ani el arăta la fel. S.a dus spre usa de la baie unde era mama. Am observat repede si am sărit din canapea.
Eu:Te rog nu o lua si pe ea. Te rog.. I.am spus cu lacrimi in ochi.
El:Nu imi pasa ce vrei tu. Nu imi pasa de nimeni.
Atunci l.am apucat de mâneci di l.am privit in ochi si i.am spus:
Te rog nu face asta. Tu nu iti amintești cand ti.a murit mama si ai fost distrus. Te rog nu o face.
El s.a uitat la mine uimit de tupeul pe care il aveam. A ciocănit de 3 ori în usa si a dat sa plece. Atunci eu am intrat in baie iar mama se facuse la fel ca și tata. Un mormat mare de oase. De durere am picat in genunchi. Dar am avut forta de a ma ridica si am luat tolba lui de sare pe care iar o uitase auci si am aruncat.o in toaleta. El ma vazut si a inceput sa zbiere din toate puterile sale. "nu face asta."Cand am tras apa am simțit o mana pe umărul drept. Cred ca era el. Nu stiu imediat după m.am trezit. Doua zile am tremurat intruna. Chiar daca a fost doar un vis stiu ca pe acel barbat l.am vazut si in viața reala.Sper ca va placut povestea mea. Stiu pare cam stranie dar este cât se poate de adevarata.