Acı. Herkese göre farklı bir anlamı var aslında. Kimisine göre yalnızlık acı kimisine göre sevdiklerini kaybetmek kimine göre de aşkının göstergesi. 'Aşk göstergesi mi?' diye sorduğunuza eminim. Evet acı aşk göstergesi,en azından benim için bu böyle. Acı çekmek öyle bir şey ki,gerçekten sevdiğimi anlıyorum kalbimin her sıkışmasında. Çoğunuza göre saçma gelebilir bu. Ama ben o adamı sevmeyi seviyorum. Bunu çoğunuz anlamayabilir. Günümüzde ilişkiler öyle bir duruma geldi ki insanlar sadece eğlenip mutlu olmayı aşk sanıyor,ardından birkaç gün ağlayıp başkası ile hayatına devam edince de yeteri kadar acı çektim artık mutlu olabilirim diye kendilerini kandırıyor. Aşk acısı dedikleri var birde... Aşktan gram anlamayan insanların, ayrılığın ardından iki damla göz yaşı dökmesine bile aşk acısı diyenler var. Aşk denilen şey bu kadar basit olmamalı. Birisine seni seviyorum diyip 3-5 gün sonra ayrılıp başkasıyla sevgili olup ona seni seviyorum demek bu kadar kolay olmamalı. Seni seviyorum özel bir kelimedir ya. Öyle herkese söylenmez. Şuan insanlar öylesine kullanıyor bu kelimeyi.Seni seviyorum hadi sevgili olalım diyenleri bile gördüm. Seni seviyorum kelimesini gerçekten sevmediğiniz hiç bir insana söylemeyin. Ben sevgilimle bile bu kelimeyi çok fazla kullanmak istemem mesela değerini kaybetmesin diye. Sürekli söylendiğinde değeri kaybolur çünkü. Ve eğer karşındakine sevgini hissettiriyorsan sürekli bu kelimeyi kullanmana da gerek kalmaz zaten. Arada birbirinizi mutlu etmek için kullanmalısınız sadece. Sevdiğinizi söylemek yerine hissettirmelisiniz.
Size kendi hikayemi anlatacağım. Bir adama vuruluşum ve sonrasında yaşadığım olaylar. Katilimin taktığı maskeyi ve benim maskenin altındaki yüzü görünceki yaşadıklarımı. Öyle bir şey ki bu maskenin altında ne olduğunu bildiğiniz halde maskeye kanmaya devam ediyorsunuz. Ama sonra buna değmediği anlayıp maskeyi hayatınızdan çıkarıyorsunuz.
Belki benim yaşadıklarım,yazılarım bunları okuyanların yarasına bir merhem,yara bandı olur. Evet biliyorum bazı yaralar yara bandı tutmaz. Ama işe yaramasa da yara bandını yapıştırmak zorunda kalırız bazen. İstemesekte o yarayı kapatmak zorunda kalırız. İşte bu da benim yaramı kapatışımın hikayesi.
Edit:Hikaye kahramanın ağzındandı yani benim kendi hayatım değil hikaye kahramanının hayatı :) Şimdiden okuyup vote yapanlara çok teşekkürleer :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk mı?
ChickLitAşk..Kimisine göre eşi benzeri olmayan bir mutluluk kimisine göre ise tarifsiz bir acı. Peki bana göre neydi aşk? Hayata bağlanmamı sağlayan güç mü,hayatla bağlarımı koparmamı sağlayan yıkım mı? "Aşkınız acınız kadardır." Bu sözü nerede okuduğumu ha...