misi pikat mamat beruang

233 7 0
                                    

Kat umah,,aku niyh,,dah boleh lah terima sikit-sikit kehadiran Fattah tu.. heheehe..sikit-sikit aje tau..aku pon try lah tackle dia..masak,,layan dia,,manja-manja..So,,aku fikir,,lepas tu dia terima lah aku,,rupe -rupenye,,dia masih tak boleh terima yang aku niyh bini dia..BINI dia tau..bukan awek dia..sampai lah satu hari tu,,aku terfikir nak ajak dia prgi honeymoon..pelik kan,,,isteri ajak suami pergi honeymoon...haahahha...kali pertama,,tak terima..aku pon pujuk lah dia..adegan pujuk -memujuk gitu.. last-last,,,terima pon dia...tau pon cair ngan aku..hahahaa...kiteorang pon decided nak pergi honeymoon kat paris,,kota cinta...BONJOUR ...hahahahha...aku pon packed lah barang-barang ...excited bebenor aku..almaklum lah tak pernah prgi...walaupon aku anak tan sri..tapi nak wat mcam mne,,aku sibuk krja. Tak boleh lah prgi sbelom niyh ....

Sampai kat paris,,first thing yang aku buat ialah peluk suami aku...hahahhha...tanda terima kasih..aku perasan,,muke mamat tu mse tu..trkejut sakann..macam nmpak hantu..heheheh...happy gler mase tu..lepas tu aku ngan suami pon check in lah kat satu hotel 5 bintang..siap checked in,,dapat lah kunci,,no bilik 250 tingkat 2...malas nak tempah bilik atas-atas..sakit kaki aku aje nak naik nanti..sampai bilik,,aku terus baring atas katil..lepaskan lelah...sebelah suami aku...

Benci Jadi CintaWhere stories live. Discover now