Resim çizmek sadece çizgi ve noktalardan mı ibarettir? Neden bulutlari mavi yapar da , gökyüzünü beyaz yapariz?
Oysa ki mavi olan gökyüzü beyaz olan iste buluttur . Neden çizdiğimiz insanların saçlarını hep tek bir yöne düz bir şekilde çizeriz oysa ki çoğu insanın saçı taranmış da olsa bir rahatlığı vardır . Yaptığımız bu resim hataları hep yeteneğimiz olmadığına yorarız halbuki biraz incelesek , çizmeyi denesek herşey ne kadar da kolay ve anlamlı .
Bütün evren resmedilemeyecek kadar mükemmel .
Peki ya evren bu kadar mükemmelken içinde bulundurdukları neden bu kadar acı ve dindar ? Dindar dediğime bakmayın , dindardan kastım bi nevi kendine müslüman başkalarını düşünmeyip umursamayan .
Resim insanın iç dünyasınıda yansıtır . Resim çizen insanlar kendini ifade etmekte güçlük çeken insanlardır ve kendini resim yoluyla ifade etmeye çalışırlar . Ee.. Tabi anlayana .Ama herşeyde olduğu gibi resim çizenlerde ikiye ayrılır . Karakalem çizenler ve boyalarla resim çizen , karakalem çizenler tamamen içlerindeki siyahı kağıda yansıtırlar ve onları anlamak sandığınız kadar kolay değildir . Gelelim boyalarla resim çizenlere onlar ise içindeki mutlulukları kağıda yansıtırlar onları anlamak daha kolaydır. Resim çizenlere ve çizdirenlere dikkat edin mutlaka . Bana soracak olursanız ben en berbat vakayım belkide . Resim çizerim mi ? Alasını . Karakalemini çizerim . Çizdirtenlere sağlık ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yudum Hayat
ChickLitHayattan , yaşamdan çok uzakta , kuralsız , özgürlüğe mahkum , mavi.ve siyahtan ibaret bir ülke olsa . Kanatlarımızı çırpıp sadece oraya uçsak ...