Kai: morning sayng...thanks for you virgin sayng..
Selimut korng terselak dn membuatkan badan korng nampak
Kai: awak ni nk goda saya lagi ke....ishh
Kai dh xdpt kawal nafsu sebb badn korng sexy sangat.....dengan pantasnya die tari korang dan cium bibir korng dengn rakus...Kai: pagi2 ni energy oppa banyak...jom kita buat 2 round nak
Korng: sakit semalam pn xhilng lagi...xnklah...
Kai: oppa nk jugak...
Dengn pantasnya kai memasukkan dicknya dalam extrance korng...korng menjerit sedikit sebb terkejut plus sakit...
Kai: hmmm bestnya...dick oppa xnk keluar dri tempat ni...seronok ketat je.....
Kai membesarkn lagi dicknye dn itu membuat korng terjerit sikit badn korng pun terlompat sedikit kerana sakit tersebut...kai mengerakn korang kedepan dn belakang dengn laju....kai angkat korng...sekarang korng on top kai...dick kai masih melekat dlm extrance korng....kai gerakkan punggung korng keatas n kebawah dengn lajuKorng: auchh sakit slow lah sikit..
Kai: xleh slow...kalau slow xbest....Sekali lagi air mani kai keluar dengn banyak...korng pent layan kai...kai cakp kat korng yg die nk buat sex ni hari2 sebb bdn korng sedp sangat...die makan ubat untuk membesar dn memanjangkan dick manakala korng mkn ubat untuk mengetatkan extrance korng.....
Kai: sayang dick oppa dah besar sangat,dah ni...jom buat sex
Korng: omg!! Tu dick ke kayu balak sayg rasa xmuatlah sebb syg mkn ubat pengetat tadi...
Kai: xpe...lagi ketat lagi best...lagi sexy..
Kai terus ke kangkng korng dn cuba sedaya upaya untuk memasukan dick nya kedalam extrance korng tapi susah....besar sangat...sampai berpeluh peluh kai...
Kai: banyaknye sayg mkn sampai oppa susah nk masukkan ni...klau sakit syg oene tahan tau
Korng : ok...tapi jmgn marh kalau syg jerit tau...
Kai: k..Kai mengangkangkn kaki korng lebih luas...dengn satu henjutan yg sangat kuat dick kai yg terlampaaauu besar tu masuk kedalam extrance korng...korng menjerit kesakita yg teramat amat sakit lebih sakit dri first night....dh lah dick besar,panjang keras pulak tu...bertambah lagilh sakit tu...
Korng: opppppaaaa!!!! Hajimaaa!! Sakitnya!!! Ahhhhh tolong!!!
Kai:dont cry baby...sakit sebb kita ambik ubat lebih ni..sorry eh tapi oppa kene teruskan jugak sebb oppa dh xtahn..Kai menggerakan dicknya keluar masuk ke dlm extrance korng...korng dro tadi mengerang sakit dn mencakar cakr belakang kai...sakitnya tu teramat....rasa macam ada kayu yg mencucuk di bahagian extrance korng...kai hampir nk cum..die pun melajukan lagi pergerakkan nya...korng dah xdpt tahan sakit...korng nangis sekuat hati...kai pulak cium korng untuk hilangkan sakit...
Kai: aaarhhgg
Korng: aaaarrrggghhh kaiii!!!Korng n kai cum sama2....kai keluarkn dick die...dn kai cuba untuk menenangkan korng dri pada sakit tadi
Korng: oppa sakit tahu x....
Kai: oppa tahu...tapi oppa dpt tahu nilah nikmat yg sebenar...dick ni macam xnk keluarje dri extrance sayag....sempit ketat...nyaman je...tapi sayg mesti sakit kan..
Korng: mestilah sakit...lagi sakit dri first night raitu...
Kai: Sebb kita ambik ubat tu banyak sangatlah sayag...xpe oppa suka
Korng: memnglah oppa suka tapi sayng merana..syg yg kene tanggung sakit ni...sayng xlarat nk bgun sebb sakit sangat ni...
Kai: xpe xyah bangun..sayng tido eh...hilng kn sakit tuBersambung