A Message

1.2K 124 16
                                    

The Last Wish... (KrisYeol One Shot)

ႏွစ္တစ္ႏွစ္ရဲ႕Novemberေရာက္လာတိုင္း ကြၽန္ေတာ္ရင္ခုန္ရတယ္.......သူေရာရင္ခုန္ေနမလား???

သူ....သူဆိုတာ Exoအဖြဲ႔ထဲမွာကြၽန္ေတာ္နဲ႔တစ္လထဲေမြးတဲ့သူေပါ့.....Kris Hyung..ကြၽန္ေတာ္ သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ Kris Hyung..

ကြၽန္ေတာ့္ေဘးမွာသူမ႐ွိခဲ့တာ အခုဆိုရင္ ၂ႏွစ္ျပည့္သြားပီေပါ့...စစခ်င္းသူထြက္သြားတုန္းကဆိုရင္ကြၽန္ေတာ္ လက္မခံႏိုင္ခဲ့ဘူး..ကြၽန္ေတာ့္ကိုထားခဲ့တဲ့သူ ကြၽန္ေတာ္တို႔တစ္ဖြဲ႔လံုးက္ိုထားခဲ့ပီးတစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္ဆန္နဲ႔ေက်ာခိုင္းသြားတဲ့သူဆုိပီး သူ႔ကိုမုန္းခဲ့တယ္ စိတ္နာခဲ့တယ္...အဲ့စိတ္က စိတ္တိုေနတုန္းခနပါပဲ..သူ႔ကိုအၾကာႀကီးမမုန္းႏိုင္ခဲ့ဘူး..သူအေၾကာင္းအရင္းမ႐ွိပဲ တာ၀န္မဲ့တဲ့အလုပ္ကိုလုပ္သြားမွာမဟုတ္ဖူးဆုိတာကိုနားလည္လာခဲ့တယ္..အခ်ိန္ေတြကကုစားသြားမွာပါဆိုတဲ့စကားမွန္ပါတယ္..လြန္ခဲ့တဲ့၂ႏွစ္က ဂယက္ထေျဗာင္းဆန္ခဲ့တဲ့ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသား အခုမွတည္ျင္ိမ္ကာစပါ...အနာေတာ့မက်က္ႏိုင္ေသးပါဘူး..ကြၽန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရတဲ့သူ အနားမွာမွမ႐ွိတာ တစ္ေန႔တျခား ကြၽန္ေတာ္ပ္ိုနာက်င္ဖို႔ပဲ႐ွိတယ္ အနာက်က္ဖို႔လဲမႀကိဳးစားဘူး သူေပးခဲ့တဲ့ ဒဏ္ယာကိုကြၽန္ေတာ္အရမ္းပဲျမတ္ႏိုးပါတယ္....

(၆.၁၁)
သူ႔ေမြးေန႔ေလ....ကြၽန္ေတာ္ဘယ္ေမ့လို႔ရမွာလဲ?သူကကြၽန္ေတာ့္အတြက္ဘယ္လိုလူမို႔လဲ?ေမ့သြားဖို႔ေနေနသာသာ ေမ့ပစ္လိုက္​တော့မယ္လို႔ေတာင္ မေတြးခဲ့ဘူး..ကြၽန္ေတာ့္ဦးေႏွာက္ကေမ့သြားခဲ့ရင္ေတာင္ ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားကသူနဲ႔ပတ္သတ္တဲ့အရာအားလံုးကိုသတိရေနမွာပါ...

သူကကြၽန္ေတာ္တို႔အဖြဲ႔၀င္မဟုတ္ေတာ့ သူ႔အတြက္ေမြးေန႔ဆုေတာင္းကို လူသိ႐ွင္ၾကားကြၽန္ေတာ္ေပးလို႔မရဘူး..ကြၽန္ေတာ္တို႔အားလံုးကိုေစာင့္ၾကည့္ေနတဲ့ မ်က္စိေတြအမ်ားႀကီး႐ွိတယ္ေလ..ကြၽန္ေတာ္ ဆႏၵကိုတတ္ႏိုင္သမ်ွခ်ိဳးႏိွမ္ရတာေပါ့.ကြၽန္ေတာ္ သူ႔ေမြးေန႔ေလးမွာ ဆုေတာင္းေပးခ်င္တာနဲ႔ ညဏ္မ်ားခဲ့ရတယ္ေလ.အဲ့ေန႔ကSeniorsေတြျဖစ္တဲ့ Super Junior အဖြဲ႔က၁၀ႏွစ္ျပည့္ခဲ့တယ္.တကယ္ဆိုကြၽန္ေတာ္Hyungေတြကို၆ရက္ေန႔က်မွလုပ္ေပးလဲရပါတယ္.ဒါေပမဲ့ သူ႔ေမြးေန႔အတြက္ပါWishခ်င္တာနဲ႔ China စံေတာ္ခ်ိန္ေရာက္တဲ့အထိကြၽန္ေတာ္ေစာင့္ပီး BD Wishေပးခဲ့တယ္..၁ခ်က္ခုတ္၂ခ်က္ျပတ္ညဏ္မ်ားတာကို သိတဲ့သူေတြလဲသိက်ပါတယ္..ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကိုမေမ့ဘူးဆိုတာသူသိရင္သိပ္ေကာင္းမွာပဲ

The Last Wish..Where stories live. Discover now