Chapter 1 ; My lyfe ..

71 1 0
                                    

Kim TaeRin !! Wake up !!

Huhu .. kena pindah school ,, again .. ni semua sbb ikut daddy .. kerja daddy ni menyusahkn la .. nak kena pndah sana , pndah sini .. haishh .. sabar je laa .. tpi ,, gaji daddy lumayan .. haha ..

ouhh , lupa nk knalkan diri aq .. nama aq , Kim TaeRin (just call me Rin) .. Fam aq trdiri drpd , Daddy (Kim SooHyun) , Mummy (Kim SooYoung) , my beloved Brother (Kim MinSeok) and , Me .. Daddy n Mummy slalu balik kerja lmbat .. sangt busy.. Nak cari rezeki untuk anak ii la katakn ..

Aq x la kaya mna .. Duk rumah banglo 3 tingkt je , pkai fon murah ii je .. Daddy pkai ipad mini , Mummy iphone 6s , Abg Min pkai iphone 5c , and aq pkai iphone 5s .. murah je .. haaha ..

okay , tutup cerita about my lyfe .. aq nak cerita psal sekolah bru aq .. aq harap sngt yg aq akn dapat kwn yg paling baik drpd sklah lama aq .. buknnya kwn kt sklah lama aq tu x baik .. cuma , aq nak yg akn ada disisi aq .. x kira , dlm kesusahn or kesenangan .. hahha .. cehh .. cerewet kan aq ni ?? aq rindu prangai gila ii geng aq kat sklah lama dulu .. huhu .. dengar kata bff aq , si Uee tu , nk pndah sklah gak .. tpi dia x nak bgitau aq dia pndah mna .. huhu .. Uee !! jgn la berahsia ngn aq !! aq harap kau satu sklah ngn aq nnti ye ?? huhuhuhu ..

brsambung ..........

*** apakh yg trjadi kpda Rin di sklah bru nnti ?? nntikn smbungnnya ***

My Enemy , My Love ?!Where stories live. Discover now