Povestea este una usoara...pentru cei ce nu o stiu.
Alice Wilkinson.
O simpla fata de 17 ani, care a suferit mult. Mai intai a fost moartea mamei sale din cauza unui accident de masina, apoi prima ei despartire. Ghinioanele veneau unele dupa altele, insa Alice nu s-a lasat doborata de nimic. Relatia cu celebrul Luke Hemmings a facut-o sa credea ca nu poate iubi nimic mai mult pe lumea asta, in afara de el. Insa ura a fost si mai mare de atat, cand s-au despartit din cauza ca nu avea deloc timp pentru ea.
Adam Wilkinson.
Tatal lui Alice, si in acelasi timp impresarul trupei 5 Second Of Summer. Alte persoane ar spune ca e un om devotat slujbei sale si un tata model, in afara de Alice. El isi doreste ca trupa sa fie cat mai sus, iar pentru asta uita cum sa mai fie si tata. Nu stie ce sa faca pentru fericirea fiicei sale, asta pentru ca nu o cunoaste. Inca o crede o fata micuta si rasfatata, la fel cand avea 10 ani. Insa, nu mai e deloc asa.
Luke Hemmings.
Solistul trupei, in varsta de 19 ani, indragit de toate fetele, mai putin de Alice. Luke a avut zeci de aventuri pana a cunoscut-o pe Alice, si a ajuns s-o iubesca. Asta...pana cand a fost nevoit sa plece in turneul anului de 9 luni. Nu a suportat gandul ca nu o poate vedea aproape un an, asa ca s-a despartit de ea printr-un mesaj, fiind sigur ca i-a distrus inima. Dar daca ii spunea asta in fata stia ca va plange, iar el nu poate alege intre cariera si ea, oricat de mult ar iubi-o. De atunci nu a mai iubit pe nimeni, reluandu-si rutina vietii pe care o avea dinainte de a o cunoaste pe Alice, aceia fiind doar aventurile de o noapte.
Ashton Irwin.
Tobosarul trupei, in varsta de 21 de ani si cel mai amuzant dintre ei. Nu ii prea pasa de ce se intampla in jurul lui, singura lui prioritate fiind tobele sale si trupa. Asta...pana ajunge s-o cunoasca pe ea. Ii stie povestea cu Luke, insa niciodata nu l-a interesat cu adevarat, pana a vazut-o cu lacrimi in ochi doar cand il vedea. Simplitatea si gingasia ei l-au facut sa se apropie mai mult de ea, pana si-a dat seama ca este indragostit.
Harry Styles.
Celebrul cantaret din trupa One Direction, care a luat o lunga pauza. Cel mai bun prieten in varsta de 22 de ani, a lui Alice. Se cunosteau de cand 5SOS a fost intr-un turneu cu 1D. De atunci au pastrat legatura, el fiind singurul care ii este aproape la bine si rau. O iubeste mai mult de cat ca pe o sora, la fel si ea.
CITEȘTI
Hidden Love| 5SOS
FanfictionCe se intampla atunci cand doua iubiri, nu sunt lasate sa se iubeasca? Alice Wilkinson, o fata simpla de 17 ani si, fiica lui Adam Wilkinson, managerul trupei 5 Seconds Of Summer. Ashton Irwin, tobosarul in varsta de 21 de ani, care pune ochii pe Al...