Už zase 1.Noc

131 13 0
                                    

S Áďou jsme se vrátili do pizzerie aby jsme mohli odstartovat opět první noc. Zajímalo mě jaké to bude když mám ty Freddyho schopnosti. Jestli to bude lepší nebo horší... Stoupli jsme si za pult a poslouchali telefonát: ,,Halooo, halooo je tam někdo? Aaa vítejte v první noci v nové pizzerii! Jestli chcete přežít schovte se pod masku. Ale bacha! Pupet a Foxy jsou jiní. Foxyho zaženete lechce světlem, ale Pupetovi budete muset natáhnout hrací skříňku. Takže hodně štěstí..." Kiki:,,Myslel tohle vážně? Jak se máme oba schovat pod masku?!" Áďa:,,Já nevím, ale mám nápad! Podle mě jelikož jsi Freddy by na tebe neměli útočit." ,,Adame ty jsi geniálni! Ok takže teď půjdu a obejmu třeba Toy Freddyho co ty na to???" ,,Nojo promiň..."
3:43 Ráno
Adam:Sleduje kamery
Já:Natahuju hrací skříňku Pupeta
,,Hmm to je divný"řekl. ,,A co je divný?" ,,Tak si říkám nebyla tu postavička jen tak náhodou?" ,,Áďo vždyť tam není ani jeden a byli 3!!!" ,,Oooops" ,,Grrr.."zavrčela jsem na něj. Protože tohle není fakt normální! Když jsem rozsvítila světlo v levé šachtě ni, v chodbě nic, v pravé šachtě Toy Bonnie! ,,Áďo dělej nasaď si masku!" ,,Ale co ty?!" ,,Budu v pohodě udělej to co ti říkám!" ,,Dobře..." řekl a podíval se smutně. Zůstala jsem stát... Bez masky...Bez zbrani... Jen tak jsem stála a čekala co se bude dít... Toy Bonnie si prohlížel jen Áďo, ale když odcházel usmál se na mě a šel dál... ,,Áďo měl jsi pravdu! Neutočí na mě!" ,,A ty jsi ze mě dělala vola..." ,,Nojo promiň..." ,,Odpuštěno!" Usmála jsem se a dala mu pusu... Pak jsem se koukla na krací skříňku, ale ta byla prázdná... ,,Ale ne..." Teď už by nám nepomohla ani maska ale já ano! Stoupla jsem si před Áďu a čekala jsem až doletí. Už je tu, ale zastavil se předemnou a tekli mu slzy... Někoho mi hrozně připomínal... Pohladilě po vlasech a mě všechno bylo jasné... ,,Mami..."

5 nocí ve Freddyho pizerii 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat