Capitolul 1

148 4 0
                                    

In imagine Fede si Alex .....


                Ma trezesc cand un servitor vine la mine in camera si imi spune ca ma cauta Alex cel mai bun prieten 

S:Maiesta va caua Alexander.....

-acum vin....

Si imi fac un dus scurt si ma imbrac in o pereche de blugi albastri rupti si un tricou albastru si o jacheta neagra.........

Cobor si il vad pe Alex intr-o pereche de blugi albastri si un tricou negru 

-ce faci....frate?

-uite bine mam trezit...

-ok ....hai sa mergem sa agatam niste fete.....

-bine hai in lumea muritorilor ca aici ma dispera fetele....

- bine hai....

Si am mers cu Audiul meu negru ca noaptea si am mers in lumea muritorilor am mers cu Alex la un club si acolo erau o multime de fete sexy si frumoase......

-Fede uite ce fete......

-Stiu Alex hai la o masa.......

Langa masa noastra erau 2 fete una blonda ca mine cu ochi caprui si una bruneta cu ochi caprui fetele aveau rochi frumoase ,blonda avea o rochie albastra ca tricoul meu si bruneta o rochie neagra.....

Mam uitat mult la blonda Alex el se uita la bruneta ......eram atenti la fete foarte mult pana vin doi tipi si se eau de ele ele tipa si cand sa o prinda pe blonda o o loveasca apar in spatele ei si il prind de mana pe tip si ii dau doi pumni apoi cade pe jos si Alex sa ocupat de bruneta .....

Ma uitam la ea era speriata si totodata uimita .......eu iam zambit si ea sa inrosit ...

-Multumesc!...... ca mai salvat......

-cu placere......... 

Si ea imi zambeste ,e frumoasa cand imi zambeste......

-Alex hai sa mergem......

-Acum?

-mai stam?

-hai fede....

Fata:Numele tau e Fede?

-Da de ce?

-bunica mea mea spus ca pe alesul meu se va chema Federico Gonzales Salvatore iar al Marinei Alexander Damon Maren

Cum stai deci ea e sufletul meu pereche ....stai daca o cheama Mia Dolores atunci ea ii....

-Cum te cheama?

-Mia Donores .....

Ou deci nu e ea ....ok .......sper sa o gasesc odata......

- Bine haideti sa stam la o masa .....

Si am vorbit cu fetele pana cand .........Alex ramase nervos din cauza Marinei si zicea ca va regreta pentru ca nu a vrut sa iasa cu el si atunci am plecat dupa el.....

.........

Dimineata ma trezesc morocanos ma trezesc si cobor si atunci il vad pe Alex cu Mia si Marina foarte speriate .....

-tiam adus sclave Mia e a ta.....iar Marina a mea......

-bine......

Cum dracu dc la adus sclave o cred ca sunt speriate dar ce e cu mine doamne numi pasa de ele sau poate da?

O duc pe Mia intro camera si o las acolo Alex o duce pe Marina in alta camera 

Si cand vad bratara Miei pe ea era.............

Sper ca va placut.......



Printul vampirilorWhere stories live. Discover now