Capitolul 2

135 4 2
                                    

In imagine Mia si Melisa......

Dupa 3 zile in care mam certat cu Alex ,fetele nu mai pareau asa speriate Mia nu ma suporta deloc si incercam sa fiu rau cu ea sa ma asculte dar nu vroia,Melisa si Alex au fot impreuna fiind suflete pereche dar eu si Mia nu ne intelegem deloc......

-Mia,......

-ce naiba vrei?...

-nu imi mai vorbi asa...!...

-si daca nu ce?

Si atunci am prinso si am trantito in perete cu putere:

- tu chiar nu sti cu cine te pui .......

-cu cine cu un impostor?un fraier?

-taci ......vei afla...

Si atunci ochi mei se facura rosi si ea se uita la mine speriata .....

Atunci o duc ij camera si o trantesc pe pat ma pun deasupra ei si ma uit la ea .....ea era speriata si nu se miscase atunci iam lipit buzele brutal de ale ei.....

Din perspectiva Miei....

Si atunci ma sarutat.....ma gandeam ca o sa faca altceva .....uau are niste buze moi si duci.....doamne ce tot vb eu ...taci.....il urasc nu iubesc nu stiu cum Melisei ii place prietenul sau Federico e foarte dur si ochi lui mau speriat oare ce ii de e asa de puternic?

-lasama...

-nu o sa inveti sa ma respecti....

-nici gand.....nuuuuuuu.......

Si ma saruta si mai salbatic aproape rupe patu la cat de tare il tine .....mie frica si mai tare de el asta pana cand ma lovesc puternic la mana si atunci tipa si el .....ce la durut si pe el?

-ce ai facut?

-mam lovit la mana nu vezi?

-atumci dc ma doare si pe mine?

-Nu stiu....

Pov Fede

Nu pot sa cred deobicei cand se loveste o fata doar sufletul ei pereche o simte daca o doare......stai asta nu inseamna ca Mia e a mea nu?? Doamne ce vorbesc mi sa prezis ca sufletul meu pereche este Mia Dolores printesa lumini .....dar Mia este Mia Donores si e o miritoare nu printesa a lumini.....

Cea ce ii ciudat au numele la fel .....Mia mia zisca numele alesului sau este Federico Gonzales Salvatore asta e numele meu ....trebuie sa fac cercetari......


Seara........

Era seara si nu o gasesc deloc pe Mia nui la ea in camera si nu o gasesc deloc am trimis gardieni sa o caute imi fac griji daca o gaseste Raul e vai de ea.........

Merg in padure....

Pov Mia....

Am fugit din palat ca sa nu il mai vad pe Fede si am fugit in padure aici e totul straniu si infricosator mie frica.....

Atunci aud ceva in spatele meu si fug cu putere si ma izbesc de ceva tare cad jos si ma lovesc tare ma intreb daca a simtit si fede asta? ( si chiar asa era si pe fede la durut) ma uit in sus si vad un baiat de vro 17-18 ani si ma uit la el si il intreb:

-Cine esti tu?

-Eu sunt ..........Raul........

Hei cred ca o sa pun maine noul capitol nu o sa am prea mult timp ca saptamana ce vine dau tezele la istorie,mate si romana si am timp trebuie sa invat......

Ms cami cititi cartea.....


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 29, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Printul vampirilorWhere stories live. Discover now