Mirrai Nikki

84 4 0
                                    

Türkçe adıyla Gelecek Günlüğü isimli anime, Yukiteru Amano ve on bir diğer "gelecek günlüğü" kullanıcısının birbirlerini öldürerek tanrı olmaya çalıştıklarını konu alıyor. Yukiteru, namı diğer Yukki, tek başına takılan, pek fazla göz önünde olmayan sıradan bir lise öğrencisidir. En büyük eğlencesi cep telefonundaki günlüğüne etrafında olan biteni yazmaktır. Günün birinde Yukki'ye, kendi hayalinde oluşturduğu sandığı tanrı Deus tarafından özel bir günlük verilir. Bu günlüğe göre Yukki, on dakikalık aralarla gelecekte olanları sanki kendisi cep telefonundaki günlüğüne yazmış gibi görebilmektedir. Yani saat daha 15:30 ise Yukki cep telefonundaki günlüğe bakarak 15:40'ta günlüğüne neler yazmış, on dakika öncesinden görebilmektedir. Kısacası Yukki geleceği cep telefonundan okuyabilmektedir. Yukki ilk başta hayali sandığı Deus'un gerçek olmasına ve böyle bir güce sahip olduğu için çok sevinir, kendisini özel hisseder. Lakin çok geçmeden aynı sınıfta okuduğu Yuno'nun da bir gelecek günlüğü kullanıcısı olduğunu fark eder. Üstelik farkına vardıkları şeyler bu kadarla da sınırlı değildir. Her birinin özellikleri farklı olan on iki gelecek günlüğü, Yukki ve sınıf arkadaşı Yuno da dahil on kişiye daha bahşedilmiştir. Bu günlük kullanıcısı on iki kişi büyük bir oyunun parçasıdır. Bu oyuna göre hayatta kalan son günlük kullanıcısı Deus'un yerine tanrı olacaktır.

Hepinizden özür diliyorum bölümler artık çok nadir geliyor. Ama cidden geçerli sebeplerim var ve lütfen trip atmayın votelayın...

Anime ÖnerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin