love is?

29 1 0
                                    

2 dio
Došla je kući uplakanog lica,sva pokisla i tužna.Iz prve ladice uzela je flašu vina,pažljivo otvorila.Zatim je uzimala kap po kap,to joj se činilo veoma sporo,pa je eksirala uzimajući što veće gutljaje vina.Poslije pola sata ležala je na podu,hm zaspala je.U tom trenutku on se pakovao.Stavljao je u auto svoja dva velika kofera.Prije polaska zapalio je cigaretu.Krenuo je i uputio se ka Instambulu.Eh,kad bi samo draga djevojka znala kako je daleko od njeo otišao.Cijelim putem do aerodroma slušao je tužnu muziku.Znači bio je i on mnogo nesrećan,ali mislio je da će je svojim odlazkom zaboraviti i krenuti dalje.Nakon što se smjestio u avionu,uzeo je čitati knjigu.Čitao je "Krive su Zvezde".Zar je moguće da jedan momak može da čita ljubavni roman?!znači da,bio je mnogo zaljubljen.

Poslije tri sata,probudila se i ona Mila nevina djevojka.Koja je opet iz one iste ladice uzela drigu flašum.Samo što se sad radilo o konjaku.Sad se pitati da li normalna? ne,nije jer ljubav nije normalna.Ljubav je toliko uvrnuta ona nas diže do Zvijezda i spušta do dna.Ona nas čini srećnim,ali ume i tekako da boli.Ljubav nije fer!
Nakon što je i drugu flašu ispila,cijelu noć je provela povraćajuću.Nije joj bilo dobro.Ipak nju je ljubav više mučila od alkohola.

Ps.da li je dobro,da nastavim??

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 28, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love Is?Where stories live. Discover now