Ennen
Olin noin 189,8cm pitkä minulla oli tumanruskeat, lyhyet hiukset, joita äitini tykkäsi pörröttää. Omistin myös siniset silmät ja tummat kulmakarvat. minun kaulassani näkyi selkeä kohoutuma, aatamin omena, ääneni oli myös hieman karhea. Olin iloinen enkä tressaantunut melkein mistään. Olin menetänyt minulle tärkeän ihmisen, isäni. Kaipasin isääni ja tiesin, että hänkin kaipasi minua. Pelkäsin, että menettäisin myös lisää tärkeitä ihmisiä. Uskoin tuonpuoleiseen ja kuoleman jälkeiseen elämään, joten en pelännyt isäni hengen edestä. "Kaikki kuolee aikanaan", tapasin sanoa. Omistin tyttöystävän, hän jätti minut, koska olin sanonut hänelle todella ikävästi, mutta rakastin häntä edelleen. Itkin häntä joka ilta, koska tiesin että hän sairasti vakavaa rintasyöpää.
Siinä oli kaikki tarvittava minun kuolemaani: elämä: kyllä, omistin elämän, kaipaus: kaipasin isääni ja tiesin, että hän kaipasi minua, suru: itkin ex-tyttöystäväni perään ja hänen vakavaa sairauttaan, ilo: iloitsin elämästä ja sen käänne kohdista, pelko: pelkäsin jonkun läheiseni menetyksen, rakkaus: rakastin ex-tyttöystävääni, suunitelma: entinen kuolema aiheutti minulle autokolarin, jossa kuolin, kuolema: pystyin kuolemaan, koska omistin kaikki muutkin kuoleman edellytykset.
Jälkeen
Entinen kuolema tuli luokseni, koska omistin kaikki kuoleman edellytykset ja tappoi tämän Alexin, entisen minäni. Kuolin. Se mitä entiselle kuolemalle kävi, sitä en tiedä, hän vain katosi, kun oli tappanut minut.
Mutta miten minusta tuli uusi kuolema? Kuolemani jälkeen jouduin kokeeseen, testiin, mitä nimiä sille keksitäänkin. Tässä kyseisessä testissä/kokeessa katsottiin entisen ruumiini hiusten väri, joka oli tummanruskea ja, koska se oli tummanruskea ja tumma oli synkkä, niin uusi roolini pitäisi olla "synkkäpainotteinen".
Tässä välissä voin sanoa, että isästäni tuli elämä ensinnäkin siksi, että hänellä oli vaaleat hiukset.
Mutta jatketaan... seuraavaksi hengestäni otettiin lämpö-näyte joka kertoi sen olenko kylmä vai lämmin -henkinen. Olin lämmin-henkinen, siksi en ymmärrä miksi minut laitettiin kylmien puolelle, ehkä jokin erehdys. Viimeisimpänä katsottiin mitä en pelkää ja yksi niistä oli kuolema, joten minusta tehtiin kuolema, en muista siitä enenpää. Ja näin olen kertonut teille Alexin (entisen minäni) ja henkeni (myös entisen -mutta vain puoliksi entisen- minäni) tarinan, mutta Kuoleman (nykyisen minäni) tarinaa en ole teille vielä kertonut.
...sen jälkeen
Nyt olin Kuolema ja minun tehtävänäni oli löytää seuraava ja tappaa hänet.
YOU ARE READING
kuoleman edellytykset [TAUOLLA]
Mystery / Thriller"Kuolemalla on edellytykset: elämä, kuolema, kaipaus, suunnitelma, suru, ilo, pelko, rakkaus, usko ja halu. Nämä minun oli löydettävä, jotta voisin tehdä "elämäntyöni" -enhän minä elä-, eli tappaa" kuoleman edellytykset -on koskettava tarina kuolema...