Çok heyecanlıydı bizimki . Yeni okulunun ilk günüydü sonuçta. Sabah kalkıp kahvaltısını edip makyajını pür dikkatle yapmıştı . İnsanların onu ilk günden güzel tanımlarını istiyordu . Ablasıyla servise bindi . Ailesinin gözü onların üzerindeydi. Çünkü anne ve babası onları çok seviyordu . Okula gelmişti,tam ilk adımını attığı anda kendini yerde buldu . Kafasını kaldırdığında karşısında çok ama çok yakışıklı bir çocuk gördü . Çocuğun ona 'özür dilerim iyimisin ' demesini beklerken çocuk ona 'dikkat etsene körmüsün' demişti . Kızımız gerçekten çok üzülmüştü. Etkilenmiş miydi yakışıklıdan bilinmez. Ilk ders matematik di. Bizimki en ön sıraya oturdu . Yanına bir kız gelmişti .
_Merhaba yanına oturabilir miyim?
_Tabii ki , bu arada ben Doğa
_Bende Seda memnun oldum
_Bende :)Bu okula yeni geldim sen de yenimisin?
_Yeni olduğunu fark ettim ben 3 senedir bu okuldayım .Sana biraz okulun öğrencilerini anlatıyım. Tenefüste de kim olduklarını gösteririm.
Bu okulun en popüleri Ozan , Burak kardeşler . Akıllı oldukları kadar yakışıklılar. Okulun tüm kızları onlara aşık . Ozan okulun tüm kızları ile çıktı ve hâlâ çıkıyor . Burak ise sadece derslere yükleniyor . Okulda Yeliz adında bir kız var. Annesi müdürle iş birliği yapıyor ve kızının notlarını rüşvet ile yükseltiyor . Çok gıcık bir tipdir , sakın bulaşma.
_Tamam canım teşekkürler :)
_:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıkık Aşk
RomanceAsıl kız karakter Doğa Asıl erkek karakter Burak 2.erkek Ozan 2.kız Yeliz Doğa'nın arkadaşı yardımcı karakter Seda