Probudila jsem se do krásného rána. Bylo slunečno což se tu často nestává.
"Evelyn vstávej!" zařvala na mě mamka a já se neochotně vyhrabala z postele. Podívala jsem se do zrcadla a lekla jsem se. Vypadala jsem vážně strašně. Moje krátké blond vlasy byly rozcuchané, pod očima jsem měla kruhy což zvýrazňovalo jen jejich modrou barvu a moje světlá pleť byla mrtvolně bílá. Začala jsem přemýšlet o tom jak mohl můj vzhled vzniknout.
"Evelyn Deversová! Vstaneš už konečně?!" zařvala ještě jednou mamka a bouchla do dveří. Povzdechla jsem si. Máma není taková jak si myslíte. Je milá a hodná. Za to její chování může Den sklizně. Jako každý rok se vybírají dva splátci do Hladových her. Vždy dívka a chlapec.
"Už jdu mami!" řekla jsem a co nejrychleji jsem si udělala osobní hygienu a převlékla do bílé košile a šedé sukně. Vyšla jsem z pokoje a mamka nervózně předcházela po celém domě. Můj starší bratr James na ni nechápavě hleděl. Věděl že je dnes den D, ale nedělal kvůli tomu scény.
"Mami...uklidni se." říkal ji a uklidňoval ji. Kdysi byl do Hladových her vybraný mamčin bratr. Byli dvojčata takže jí to hodně vzalo. Zemřel tam velmi krutou smrtí. Od té doby se mamka bojí Dne sklizně, nechce aby nás vylosovali.
"Mami, vše bude v pohodě. Je velmi malá šance že by nás vylosovali." řekla jsem a usmála jsem se na ni.
"Máte pravdu." řekla když se uklidnila. "Tak pojďme" dodala a my šli poslušně za ní na náměstí. Jakmile jsem řekla své jméno, pustili mě do sekce jen pro ty kteří měli být losování. Našla jsem Laru, mojí nejlepší kamarádku od malička.
"Hej Evelyn, jak je? Koho si myslíš že vylosují. Dávají se sázky." řekla s úsměvem a hned mi zlepšila náladu.
"Jo mám se fajn. Myslím že vyberou Kessidy. Ona si to snad i přeje. Vždyť jí furt v lese vidím trénovat." řekla jsem a zazněl zvon. Což znamenalo, že se máme seřadit.
"Popravdě, taky si myslím, ale beztak to bude někdo jiný." zašeptala a my v pozoru sledovali ženu v extravagantním obleku jak jde k mikrofonu.
"Zdravím vás. Vítám vás na zahájení 64. Hladových her. Jako vždy budou vybráni dva splatci. První se vybere dívka a pak chlapec." jakmile to dořekla tak přešla k průhledné míse s papírky. Začala losovat, když vytáhla papírek pečlivě ho otevřela a promluvila.
"Evelyn Deversová!" Uslyšela jsem výkřiky. Já ale zůstala zírat na pódium. Zatraceně, to snad ne! pomyslela jsem si a mezitím mě Mírotvorci strkali dopředu. Slyšela jsem Laru, jak na mě volá. Ale já nereagovala.
ČTEŠ
Hunger games: Krvavý začátek
FanfictionJmenuji se Evelyn a jsem z 8.kraje. Je mi 16 a můj životní sen je stát se návrhářkou v Kapitolu. Jenže jsou tu zpátky Hladové hry a jsou krutější než předtím. Kdo vyhraje a kdo zemře? (Upozorňuju že se to odehrává úplně v jiné době. Takže žádná Kat...