3.BÖLÜM

22 4 2
                                    

-Evet Sehun ıspatla amacın ne anlat hemen!!!!
-Tamam herşeyi sana kanıtlıycam herşeyi...Biz seninle 1 yıl önce sevgiliydik. Peki bana neden oyun oynuyorsun Jong İn neden??
-Bak öncelikle bu anlattıkların ile hiçbir alakam yok..
-İyi peki al bu fotoğraflara ne diyorsun??
-S-Sehun bunlar nee ???
-Bak Jong İn kes şunu al ıspatladım artık kurtulamazsın!!
-Sehun bak gerçekten hiçbir şekilde Hiç birşey hatırlamıyorum.
-Jong İn Yeter!!!
Sehun gerçekten hayal kırıklığına uğramıştı.O sinirle istemsizce gözyaşları yanağına düşüyordu.Ama Jong İn de hiçbirşey hatırlamıyordu.Sehun Jong İn'e dönüp :
-Pislik.Nasıl olurda benimle oynarsın.Sevmiyorsan sevmiyorum de neden zorluyorsun??Derdin ne??
Sehun ağlıyordu..
-Bak Sehun amacım seni kırmak değil.Ben kolay kolay kimsenin kalbini kırmam kıramam.Bu nu sana kasıtlı yapmıyorum.Ben gerçekten hatırlamıyorum.Üzgünüm..
-Ya nasıl hatırlamazsın yaa 2014-2015 Tarih bu sen insanları bu kadar kısa sürede unutuyor musun??
-Cidden yapamıyorumm!!Hatırlamıyorum.Gerçekten üzgünüm.
Sehun ağlayarak evden çıkarken.Jong İn onu tutar.ve:
-Nereye gidiyorsun??
-Seni ilgilendirmez.
-Bak Sehun gerçekten olmuyor yapamıyorum.
-Konu kapandı Jong İn.Ben gidiyorum.
Jong İn Sehunu tutar ve hiçbir yere gitmiyorsun.Yağmur başlamış zaten ben bırakırım.
-Hayır Jong İn senden uzak durmam lazım..
-Ben bırakırım dedim.
Sehun jong in'e "Hayır" der.Jong İn sehunu tutar.Sehunda jong İn'i ittirir.Jong İn yine tutar ve sehunu kendine çeker. Sehun ittirir. Derken Sehun Jong In'i duvara doğru ittirir.Ve Jong İn yere düşer kafası dolaba çarpar.Sehun:
-J-Jong İn n-naptım ben
*Ağlar
-Hayır uyanmalısın uyan Jong In .
Jong İn'in kafası kanıyordur.Sehun şaşkındır.Hemen telefonunu bulup ambulansı arar ve Jong İne döner.
-Hayır beni bırakamazsın.Haır Jong İn...

AŞK SANA BENZERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin