Akasya
Okul çıkışı evimin karşısındaki parkta buluşmak için Çınar'la sözleştik. Çınar benim bir nevi kardeşim. Popi çocuk havalarında ukala bi tiptir ama bana karşı asla kırıcı davranmadı. Onun her şeyi bendim benim se herşeyim o... Aile bağları kopuk olduğu ve ilgisiz büyüdüğü için gerekli ilgiyi sosyal medyadan buluyor. Yine de dayanıklı biri. ailesi bu durumda olanlar genelde kolları jiletli bağımlı kişiler oluyor.
Sıkıldım, ben parka ineli yarım saat olmuştu. Oturduğum yerden kalktım Çınar henüz gelmemişken çekirdek almak için iki bina ötedeki bakkala doğru yürüdüm. Üşütmeyen bahar rüzgarı saçlarımı dolaştırıyordu. Düz uzun saçlarımı bir yandan yürümeye devam ederken bi çırpıda tepede topladım. Bi paket çekirdek alıp , parasını da ödeyip çıktım. Geldiğim tempoda parka yeniden dönüp aynı yerime oturdum Nerede kaldı bu çocuk yaaa ....
" ağaç oldum Çınar nerede kaldın?" diye mesaj attıktan sonra telefonumu cebime koymayıp kulaklığımı takıp Sancak'ın buralar yanar şarkısını açıp dinlemeye koyuldum. Park biraz ıssızdı. Sallanan iki çocuk dışında kimse yoktu. Onları izlemeye öyle dalmışım ki gelen Çınar' ı fark etmemiştim bile. Arkamdan Dolanıp birden kafama sarıldı. Harbiden salak bi çocuk ya
" nefesimi kestin öküz!"
"Çok mu beklettim güzelim?"
" Uffff geç otur şuraya hayvan saçlarımı mahvettin zaten"
"Tamam kızma kızma, Oooo çekirdek mi aldın benim için?"
" Şımarma hemen bu sefer de ben alayım dedim."
"İyi yapmışsın " dedi biraz okuldan bahsettik sonra bir yandan çekirdek çitleyip bir yandanda o facebook unda bende wattpad te oyalanarak akşamı getirdik. Şu sıralar biraz tuhaf davranıyordu. Her zaman ki içtek gülümsemesi yerini yapmacık bi sırıtmaya bırakmıştı. İlk okuldan bu yana onu bu kadar durgun görmemiştim. Yinede üzerine gitmeyip kendisinin söylemesini bekliyecektim. Yarın görüşmek üzere ayrıldık benim apartmana girmemi bekleyip oda evine gitti. Onu böyle görmek beni de üzüyordu ama tıpkı onun bana yaptığı gibi ben de ona belli atmemeye çalışıyordum.
---
Çınar
Bu lanet eve gitmek hiç istemiyordum... Babamın evle pek alakası olmazdı ayda yılda bi gelirdi. Gelip annemi üzüp geri giderdi. Annemi annemi aldattığını tahmin bile edemezdim. Ya da etmek istmezdim... Eve karşı bu kadar soğuk olmasını içki içmesine ve mesleğinden dolayı evden devamlı uzak olmasına bağlardım.. Neden normal bir baba olmadı ki. Geçen akşam şans eseri o balkonda sigara içerken telefonuna gelen mesajları okudum. Demek bu yüzden telefonu elinden bırakmıyordu. Başka bi kadınla aldatmıştı bir tanecik annemi. Bu şerefsiz adamın amacı annemi boşayıp o kadınla evlenmekmiş.