Bunu o akşam ona söylemeye karar verdim. Henüz annem eve gelmemişti. O adam yüzsüz yüzsüz oturuyordu.
" Beni dinle"
"Efendim oğlum"
" bir ;Bana oğlum deme, ikincisi; annemi nasıl aldatırsın!"
"Haddini aşma sen bana karışamazsın , bu eve ben ekmek getiriyorum"
Bu ne yüzsüzlüktü ya cidden bunu söyliyebilmişmiydi!!!!!
" Ulan sen o kadınla sürterken annem çalıstı ben haftasonları garsonluk yaptım ne yüzle bize para yolladığını söylüyorsun. Sen kazandığın parayı o sürtükle ye!!" deyip hırsla çıktım evden .
Allahtan annem o an evde değildi. İşten 20.00 da geliyordu. Çıkıp kapının önünde oturmaya başladım. Aklım almıyordu onun bu rahatlığını..... Karşıdan annemin geldiğini gördügümde ıslanmış olan gözlerimi elimin tersiyle silip anneme doğru yürümeye başladım. Elimde olduğunca ona hissettirmemeye çalıştım. Elimi omzuna attım, beraber eve çıktık. O gün boyunca o herifi görmemek için odamdan çıkmamıştım.
Bu düşüncelerden sıyrılıp saatime baktığımda saat 19.45 ti . 15dk sonra annem gelirdi evin önüne oturup annemi beklemeye başladım. Yerde bulduğum taşlarla kendimi oyalalıyordum. Zaman çok çabuk geçmiş olacakki karşı sokaktan annemin geldiğini gördüm. Yine anneme doğru yürüyüp ona eşlik ederek eve girdik. Eve girdiğimizde, "baba" diyemediğim o adamı görmemezlikten gelip odama geçtim.
İnstagram da dolaşıp kafa dağıttım biraz . telefonumun elinde titremesiyle ilk önce ürperdim. Ama daha sonra arayanın Akasya olduğunu görünce yüzümde ufak bi tebessüm oluştu. Tam açacakken odamın kapısı acıldı ve içeri o adam girdi. Telefonu sıkıntıyla meşgule verdim. Yine iki kuruşluk keyfimi kaçırmaya geldiği her halinden belliydi.
"Ne var " dedim umursamaz bi tavırla.
"Seninle konuşmak istiyorum" n diyo bu yüssüz ya . ne hakkı var burada hala durmasına benimle konuşmaya ne hakkı varr!!
"Çık odamdan." dedim yatağımdan kalarak
"Bak oğlum annenin üzülmesini istemiyorsan bunu ona söyleme olur mu?"
" sen annemi aldatırken düşündün mü üzülüp üzülmeyecegini?"
Ben zaten boşanaca-"
"Kes sesini ve defol git burd-"
Yüzümde hissettigim sıcaklıkla odamın kapısı yeniden aralandı. Annemin gözleri dolmuş bi şekilde bana bakıyordu. O adam odamdan çıkıp kapıyı çarptı. Annem yanıma gelip yüzümü sıcacık avuçları arasına aldı. Eline bulaşan kanın benden bulaştıgını dudağımdaki acıdn anlamıştım.