Saat 4.32 idi 2 dakika geç kaldım, çok kötü hemen siyah bikini giyip üstüne siyah sort ve siyah sporcu atleti giydim, dün akşam hazırladığım çantamı alıp, hızlıca spor ayakkabılarımı ayağıma geçirip evden çıktım. Aynı anda karşıma karşı komşum bilal abi çıktı, amaçlı belli karısı dün vermemiş bana asılıyor piç!!! Hiç yüz vermeden apartmadan çıktım çantamdan sıgara paketdini çıkardım, bi tane aldım tam çakmakla yakıcağım sırada biri onu yere attı arkamı döndüğümde gördüğüm kişi ile sevinçten havaya uçtum "melisa senin burda ne işin var, seni çok özledim." "Bir burası benim ülkem iki bende seni özledim bebek." Diyip hızla üstüme atladı öpüşmeye başladık ( ah az kalsın unutuyordum ben 21 yaşında ressam olmaya çalışan umutsuz vaka ilayda hayatım biraz karışık kişiliğimde öyle ama zaten zamanla tanırsınız... ;) ) evet dudaktan öpüşüyoruz ne olmuş biz öpüşmeye devam ederken yakınımızdan geçen teyzeler "aaa necla bak tövbe tövbe şunlara bak ahlaksızlar bi de kız kızama hiç terbiye almamış bunlar cenabetler!!!" Diye söyleniyolardı biraz sindirimi bozulsada onlara orta parmak gösterdim sabahın 5inde uğraşamazdım ama son söylediği şeyden sonra "a kız bak şu orospuya napıyo bize. " lafı bardağı taşıran son damla olmuştu "bana bak kadın gelmişin 70 mişine yemediğinden kudurup millete sarıyosun sinir etme, bize terbiyesiz diyeceğine kendine bak biz durup dururken başkasına hakaret etmiyoruz, bunu da o küçük kafanıza sokun tercih benim tercihim biz sizi erkeklerden hoşlanıyorsunuz diye ayıplamıyoruz!!!!" Diye lafımı bitirip melisayı bileğinden tutup sahile sürüklemeye başladım "ilayda o nasıl bi konuşmaydı lan ben bile kaldım, ne var lan içinde senin panter falanmı hahaha"diyip gülmeye başladı "hayır sadece sinir oldum insanları bilmeden yargılanmalarına!!" Gülmeyi kesip bana baktı dudağıma kısa bi öpücük kondurdu ve "seni bu yüz den seviyorum. " dedi ve elimi tutup yürümeye başladı. Sonunda sahile geldik merdivenlerden aşağı indik ve yere çantamı koydum üstümdeki sort ve sporcu atletini çıkardım. Denize girdiğimde sanki yeni uyanmış gibi hissettim belli bi yere kadar yüzüp geri kıyıya kadar yüzdüm bana arkası dönük melisanın telefon konuşmasını duydum "evet canım söylicem ....... tamam canım ......... bilmiyorum yardım edersin ...... tamam ..... akşam kaçta ..... biliyorum geliriz tamam söylicez..... bende seni seviyorum by aşkım." Sudan hızlıca çıktım ve beni süzen bi kaç ergen ve kaslarını göstermek için kız arıyan egolu tiplere orta barmak gösterdim kas yığınları güldüler ama ergenler utanıp önüne döndüler, melisanın yanına geldim ve direk "o kim?" Diye sordum başta suratında öfke,kızgınlık,üzüntü ve şaşkınlıkla baktı ama sonra toparladı "konuşmayı duydunmu?" "Evet beni sevmediğini ve aşkının ben olmadığımı ve akşam bi yere gideceğini duydum!!!" Biraz baktı yüzüme ama bi şey söylemeden havlu uzattı. Toparlanıp çıktım plajdan eve geldim hızla duş alıp giyindim anahtar telefon ve kulaklıklarımı alıp çıktıp koşmaya başladım..... yarım saat olmuş çok fazla yoğrulduğum için yavaş yavaş yürümeye başladım yanımda bi BMW durdu camını açtı içindeki kumsalda ki egolu kas yığınlarıydı :) "hey güzellik gidiceğin yere bırakalım mı?" "Hayır" diye bağırdımm sinir olmuştum evime hızla gitmek için koşmaya başladım ama çocukta arabadan inip yanımda koşmaya başladı "hey tamam bak biraz korkuttum seni affet, benim adım yunus senin adın???" Biraz yüzüne baktım ve söylemeye karar verdim "ilayda" "güzel isimiş kaç yaşındasın?" Yüzüne bön bön baktıktan sonra "adın sana hiç yakışmıyor yunuslar insanlardan daha zekilerdir, ama sen insanlardan bile daha aptalsın." Yüzü bi an dondu kaldı sonra köşeli jetonu düşünce "sen bana hakaret mi ettin?" Gözlerimi devirdim "evet o da var ama şu an seni istemediğimi ve siktirip gittmen gerektiğini ima ettim!!!" "Sikicek olan sensen neden olmasın??" Tekrar koşmaya başladım bu sefer arkamdan gelmedi eve varmıştım anahtarla kapıyı açtım içeri girdim saat 8'e geliyordu üstümü giyindim siyah dar kot pantolon ve askılı atlet tarzı bişey giydim spor çanta alıp gerekli olan şeyleri koyup evi kilitleyip evden çıktım arabama atlayıp erdem'in mekanına gittim. Kapıdaki bodyguardlar beni tanıdıkları için selam verdiler bende tebessüm edip içeri girdim erdemin odasına doğru gitmeye başladım içerden sesler geliyordu "ah ah evet sok sok evet....ohhh ohhhh hadi ahhh evet evet gel hadi" "ıhh dur melisa ahh melisa prezervatif yok ah hayır...""ohhhh boş ver hayatım bi şey olmaz" "her seferinde böyle diyorsun doğum kontrol hapı mı alıyorsun??" "Hıhı evet herneyse şu vibratörü ver sene " "al bakalım orospu" ama bu bu olamaz bu sesler melisaya ait ne yani beni aldatıyormu "ahh hadi tekrar gir hadi, hadi ohh seni seviyorum erdem." Dayanamadım kapıyı açtım... onlardı biri sevgilim diğeri kardeşim kadar sevdiğim erdem erdem beni fark edip hemen toparlandı. Melisa şaşkınlıktan dondu kaldı odadan çıktım hızlı adımlarla mekandan çıkarken melisa "ilayda" diye bağırmaya başladı. Dinlemedim direk arabama atladım sahile sürdüm.....sahile gelince direk indim arabadan merdivenden indim duvarın dibine yaslandım ağlamaya başladım yüksek sesle çünkü bu bence ayıp değil duygularını ifade etme şeklidir içimden ağlıyıncada bi şey değişmiyor çünkü....
-devamını attıcam ben oy istemiyorum ben yorum istiyorum lgbt hakkında ne düşünüyorsunuz ???? Lütfen yorum yapmaktan hiç bir şey için korkmayın!!! Çünkü insan düşüncelerin de özgürdür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karışık
RandomÇünkü seviyorum... (+18) bunu böyle şeyleri ayıplayan okumayan insancıklar için koyuyorum yaş sınırı yok okuyun cinsellik ayıp değildir aşkın olmadığı gibi. (Beğenmiyor sanız okumayın şikayet etmeyiniz !!!!!)