Capitolul 1:Introducere

506 39 9
                                    

"When you judge another, you do not define them, you define yourself."-Wayne Dyer Bună tuturor!Numele meu este Diana, am împlinit de curând 14 ani şi sunt zodia scorpion. Genul meu de muzică preferat este rockul, însă mai ascult k-pop şi nightcore,cât despre filme am o preferinţă către horror şi uneori dramă. Eu sunt un otaku în devenire, momentan mă uit la Tokyo Ghoul, care după părerea mea este cel mai bun anime, la Bleach şi vreau să vizionez numaidecât Diabolik Lovers şi Dance with Devils.În general sunt o persoană de o răbdare uriaşă, întotdeauna te voi lăsa să vorbeşti, să spui ce vrei pentru că "cel încet la mânie preţuieşte mai mult decât cel care cucereşte cetăţi". Nu înţelegeţi greşit asta nu înseamnă că îţi voi permite la nesfârșit să mă jigneşti şi să spui tot felul de lucruri, răbdarea mea are limite şi eu mă pot enerva şi să zic tot ce-mi iasă din gură dar nu o fac. Primul lucru pe care îl aplic când sunt nervoasă este un exerciţiu simplu de inspiră-expiră, apoi ascult muzică, mă joc cu motănelul meu sau pur şi simplu ies afară şi i-au o gură de aer.
Am o iubire enormă faţă de animale, deţin trei pisici şi un motan, o căţeluşă şi doi papagali.
ROCK \m/

Da, Rock!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum