Renske POV
'Sorry, maar ik ben niet inde stemming om handtekeningen uit te delen, sorry echt waar ik meen het!' Zegt Harry voor de honderdste keer, ik loop achter mijn oude schoolvriend, het is erg lang geleden dat ik hem zag, hij heeft mij nog niet opgemerkt, ik achtervolg hem. (MOEHAHAHAHA!!!) 'O my god! Jij bent Renske!' Roept het meisje dat Harry niet om een handtekening vroeg, ik kijk vluchtig op naar Harry, maar die heeft niks gehoord. 'Ja!' Antwoord ik. 'Mag ik een foto?!' Vraagt ze. 'Tuurlijk!' Antwoord ik. Ik sla een arm om het meisje heen en ze maakt een foto, het zal een meisje rond 13 jaar zijn. 'Dankje!' Roept ze, dan loop ik weer verder achter Harry aan, iedereen die een handtekening van hem wilt (die hij niet geeft) wilt er een van mij. Harry wordt geïrriteerd en geeft daardoor langzamerhand ook geïrriteerd antwoord. 'Mag ik een-' het meisje van een jaar of 11 wordt onderbroken door Harry's gesnauw. 'NEE! IK EN NIET IN DE STEMMING OM FOTO'S TE MAKEN!' Schreeuwt hij, het meisje moet huilen, maar Harry loopt door. 'Stil maar, sssssst....' Kalmeer ik haar. 'Mag ik wel een handtekening van jou?' Vraagt ze snikkend. Ik pak mijn mobiel en maak een foto, ik start twitter op en het meisje geeft haar naam en dergelijke door, ik volg haar en plaats de foto. 'Dankje!' 'Geen probleem!' Glimlach ik. Ik loop naar Harry. Ik besluit hem voor de gek te houden, ik maak een hoog piepstemmetje. 'Wow! Jij ent Harry Styles! MAG IK EEN HANDTEKENING?!' Roep ik. 'NEE! NEE! NEE! JIJ KRIJGT GE-' Hij stopt als hij ziet dat ik het ben. 'Renske!' Roept hij. Het verbaasd me niet dat hij mijn naam nog weet... Ik ben de bekendste zangeres ooit en ben elke dag op tv, dit had ik nóóit maar dan ook nóóit kunnen dromen! En Harry, mijn vriendje van vroeger, zit in de bekendste boyband ooit! 'Renske!' Roept hij weer, zijn mond hangt open, ik duw hem dicht. 'Je vangt vliegen.' Verklaar ik. Hij grinnikt. 'Je bent niks veranderd!'
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ok ministukje, maar dat komt omdat ik niet weet of ik deze story zou maken... Wat denken jullie?
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
JE LEEST
Ik ben niet wie je denkt || one direction || dutch
FanfictionRenske is bekend, de bekendste zangeres ooit, ze was goede vrienden met Harry Styles, dan komt ze hem opeens tegen, alleen is hij niet in zo'n goede bui. Maar Renske fleurt hem weer op. Ze moeten samen veel doorstaan, is Harry gay? En bestaat Larry...