Po chvíli k nej prišlo jedno sympatické dievča a opýtalo sa či si môže prisadnúť. Lottie len smutne prikývla hlavou a pokračovala v kreslení.
,,Som Laura, ́ ́
prihovorila sa jej doteraz neznáma spolužiačka a podali si ruky.
,,Ahoj ja som Lottie. ́ ́
,,Viem, ty si tá nová,ak sa nemýlim. ́ ́
,,Áno, asi som to ja. ́ ́
Trochu zažartovali a začali sa rozprávať. Spoznali sa trochu viac a vymenili si čísla a facebook.
Začali si dôverovať, sedeli v škole spolu a dali si rovnaké krúžky. Pre Lottie to bol ako dar z jasného neba. Pri Laure zabudla na všetky problémy, ktoré ju doteraz trápili.
No raz sa jej Laura spýtala jednu otázku, za ktorú sa Lottie modlila, aby sa jej nikto na to nespýtal. Otázka znela : ,, A čo bývalé spolužiačky? ́ ́ Vtedy sedeli v ich obľúbenej cukrárni a pili horúcu čokoládu. Lottie skoro zabehlo, keď to počula.,,No vieš, ..... ono to nedopadlo práve najlepšie. ́ ́
,,A to už prečo? ́ ́ spýtala sa Laura s nechápavým výrazom na tvári. ,,Ony urobili tu najhoršiu vec na svete. ́ ́ Do očí sa jej nahrnuli slzy a Laura videla, že niečo nie je v poriadku. ,,Povieš mi o tom viac? Aspoň sa ti uľaví, uvidíš. ́ ́ Nahodila dôverný úsmev a počúvala Lottie. ,,No dobre teda. Hneď v prvý školský deň tu som si s nimi písala a dozvedela som sa od nich, že môj teraz už bývalý priateľ Patrik, údajne chodil s inou. No to nebolo to najhoršie aj keď som pri tom rozbila hrnček od Patrika, ́ ́ s úškrnom na tvári pokračovala ďalej. ,, Ony mi totižto nepovedali celú pravdu. Asi po týždni sa mi jedna z nich priznala, že vlastne Patrika a Anabelu, to dievča, s ktorým ma podvádzal, dali dokopy bývalé spolužiačky a že im to celkom priali. Zrútil sa mi svet. Ešteže si sa zjavila ty a vyhrabala si ma z toho a ani nevieš akým spôsobom, ́ ́ trochu zažartovala.
Laura sa s otvorenými ústami pozerala na Lottie, ako keby jej vypila čokoládu. Neverila vlastným ušiam. ,, Toto si mi kedy chcela povedať? Koľko si to chcela v sebe dusiť? ́ ́ ,, Ja som pri tebe na to zabudla, pretože ty si stále so mnou a pri tebe sa nedá na takéto veci myslieť. ́ ́ ,, Aha,tak to mi je teda ľúto, určite si ich všetkých mala rada. ́ ́ ,, Áno, mala, ale ako sa ukázalo, nestáli mi za to. ́ ́ ,, To teda nie, ́ ́ pritakala Laurka a v hlave už mala plán čo ďalej.,, Poďme teda do školy, pozrieme sa, aké sme si vybrali tie krúžky. Prvý nám začína vraj už o pol hodinu, tak aby sme to stihli. ́ ́
Laura dopila čokoládu a začala sa baliť. Pri pokladni zaplatili a šli domov sa prezliecť a potom rovno na herectvo. Lottie tam hneď zapadla a keďže ten krúžok bol prvýkrát, učiteľka ich pozvala na zmrzlinu, aby sa lepšie spoznali. Spoznala tam nových ľudí a čo na tom bolo plus, chodil tam aj Erik, ten chlapec čo jej kýval v prvý deň školy, a s ktorým si sadla. Keď sa lúčili, nikomu sa nechcelo ísť domov, a tak padlo aj zopár sĺz. No keďže si vymenili facebook-y, hneď ako prišli domov si začali všetci písať. Na facebook-u si vytvorili skupinu, ktorej členovia boli podľa Lottie jej najlepší ľudia v jej živote. Všetci sa stretávali nielen v škole, ale aj na skúškach trikrát do týždňa. Všade chodili spolu, všetky zážitky mali spoločné, jednoducho si ako 12-členná partia sadli. Po tomto všetkom Lottie okamžite zmenila názor na Anglicko a bola rada, že sa tu presťahovala.
Po troch mesiacoch im cez týždeň učiteľka z herectva oznámila, že boli pozvaní na hereckú súťaž. Všetci boli prekvapení,keďže to bola ich prvá spoločná súťaž. Ešte v ten deň sa dohodli, že navrhnú, ako by mali byť oblečení, pretože súťaž mala byť už o týždeň. Všetci sa samozrejme tešili. Vydali sa teda aj s učiteľkou rovno do obchodov a vybrali to najlepšie a najvhodnejšie oblečenie aké tam bolo. Chceli predsa vyzerať čo najlepšie. Už boli na odchode pri semafore, keď ich spolužiakovi Matejovi začalo byť z ničoho nič zle.
YOU ARE READING
Tajnička života
FanfictionTento príbeh som začala písať do jednej súťaže a bolo mi ľúto nechať ho len tak nedokončený. Rozhodla som sa že ho napíšem sem. Je o dievčati menom Lottie no a viac sa dozviete už v príbehu. Prajem príjemné čítanie :) Nezabudnite na : VOTE & COMMEN...