Cred ca nu stiai,insa internetul este un calvar total.
In spatele ecranului,traieste cineva,care se hraneste cu atentia ta.Devii o leguma,asa cum dorește tipul din spatele ecranului.
Citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste stop citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste citeste.
Pierzi timp valoros.Necitind tot acel ,,citeste" nu ti-ai dat seama ca este un stop acolo.Pierzi timp valoros.In loc sa lasi device-ul,tu citesti in continuare.
Mi-e mila de tine.E pacat.Eh,e prea tarziu sa mai acționezi,stie ca ai aflat de existenta sa.Privește in spate,este ultimul lucru facut vreodată.
CITEȘTI
Legende și jocuri fantomatice
RandomLegende,Creepypasta si povesti scurte si terifiante,jocuri interesante si...stii ceva?Afla singur!Follow me si daca iti place voteaza!