1/Kısa biyografisi ♡

174 22 3
                                    

Meghan Trainor'ın tam adı Meghan Elizabeth Trainor. 22 Aralık 1993 yılında ABD'de  Massachusetts'de Nantucket Adası'nda dünyaya geldi. Annesinin adı Kelli Trainor, babasının adı ise Gary Trainor.  Ryan ve Justin isimli iki erkek kardeşi var. Müzikle ilgilenen bir ailede büyüyen Trainor, 11 yaşından beri şarkı yazıyor. 13 yaşındayken kendi şarkılarını üretmesi için ailesi ona bir bilgisayar almış. Çocukluğunu Nantucket Adasında geçiren genç şarkıcı daha sonra ailesi ile birlikte Cape Cod'a yerleşti.

Genç şarkıcı, 4 yıl boyunca Island Fusion isimli grupta çaldı. Solo ve geri vokal yaptı ayrıca performanslarında klavye, gitar, perküsyon gibi müzik aletleriyle destekledi. Aynı zamanda The Nauset Lisesi'nin 'Tiz Korosu' üyesiydi.

2011 yılında kendi yazdığı şarkılardan oluşan "I'll Sing With You" isimli bir albümünü yayınladı. 17 yaşındayken Durango Songwriters Expo'ya katıldı ve NRBQ'dan  Al Anderson onu  Big Yellow Dog Music'den Carla Wallace'la tanıştırdı. Lisesi devam ederken 18. yaş gününden sonra Big Yellow Dog ile şarkı yazarı olarak anlaşma imzaladı. 19 yaşında geldiğinde ise Nashville taşınarak orada yaşamaya başladı.

Yazmak için Los Angeles, Kalifornia, New York City, New York ve Nashville, Tennessee gibi ülkeleri gezmeye gitti. Meghan Trainor gezilerinin birinde Grammy adaylarını belirleyen yapımcı Kevin Kadish ile tanıştı ve onunla bir şarkı yazdı. İkili 2014 yılında birlikte "All About That Bass" şarkısını yazdı ve daha sonra şarkıyı diğer  şarkıcıların ilgilisini çeker diye yayın şirketlerine gönderdi. Şarkının demosunu dinleyen Epic Record'ın CEO'su LA Reid, Meghan Trainor ile solo albüm için anlaşma imzaladı.

2 Haziran'a gelindiğinde ise Kevin Kadish ile birlikte yazdığı "All About That Bass" isimli şarkısını satışa sunan Meghan Trainor, 26 Ağustos'ta Billboard Hot 100 listesine 84 numaran giriş yaptı ve hızlı yükselişe geçerek 4. haftasında 2 numaraya yerleşti.

//Kaynak : www.teenmgzn.com

Meghan Trainor News Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin