Ask Hetalia #4

171 8 13
                                    

Eu: Ziua buna tuturor,dupa ziua Romaniei,WW2 in zapada.Putem trece insfarsit la emisiunea noastra normala.

Eu: *cascand, cu o ceasca de ceai in mana*
VENITI BA CU TOTII,CREDETI CA SCAPATI DE INTREBARI? huehue.

Toti: Doamne ajuta-ne si azi.

Eu: Se pare ca avem o intrebare pentru mine de data asta~ "Ayane-chan,ce mai shippuiesti inafara de UsUk,Gerita,Rusame si RomBulg?"

Eu: Paii.. RoChu,SpaMano,PruCan,ScotEng,DenNor,SuFin... Nu imi mai vin in minte...

Eu: "Romania-sama,la multi ani! Sa-ti traiasca neamul si tancul si iubitu' (Bulgaria)!"

Romania: Multam' dar a fost ieri ziua mea..Stai nu stiam ca am un tanc si un iubit. AYANE,YAOI-UL TAU *#&@&#*€-

Eu: NU INJURA DESPRE YAOI :< Mai ales in fata mea. Noroc ca e Dacia cu tine,ca altfel te faceam ciorba.

Eu: "Germania,cum a foat batalia de la Stalingard? Povesteste-ne! *isi ia o tabla de ciocolata*"

In cateva minute toti ne-am dus langa Germania,mananc ciocolata,in timp ce el vorbea numai despre tancuri si grenade..

Germania: Si asa am castigat noi..

Eu: Tot n-am inteles cum ai castigat cu un tanc. *mancand ciocolata*

Eu: Anyway~ "America,sunt o lunetista mai buna ca tine."

America: Hai nu zau.. SA TE VAD!

Eu: NU INCEPETI AL 3-LEA RAZBOI MONDIAL IN SUFRAGERIE. AFARA CU VOI.

America: Dar.. :<

Eu: RusAme strikes again :> "Roshia-sama,fratioare,fai ceva pervers lui America"

*am incercat :>* Rusia,se duce spre America si ii ia ochelari,dupa dandui un sarut pasional.America vrand razbunare ii fura esarfa si il saruta apasat pe gat.

Belarus: *nosebleeds* A-Aoleu..NU TE ATINGE DE NII-SAN! *yandere mode*

America: I'm fucked.

Eu: BA CE AM ZIS EU? FARA RAZBOI AICI,CASA ASTA A FOST MAI SCUMPA DECAT ECONOMIILE VOASTRE.

Eu: "Austria,Prusia,dati un concert rock in bucataria lui Ayane"

Eu: NUUU-- *Japonia imi punea mana la gura*

Japonia:.. calmeaza-te Ayane-chan... Nu vin turcii.

Eu: mmh mmmhn, MAI BINE GATESTE ARTHUR DECAT SA IMI DISTRUGA BUCATARIA AIA 2. ;-;

Prin magie apare ditamai pianul,si o scena.Austria incepe sa cante la pian ceva de a lui Mozart,iar Prusia cu matura-chitara,urland pe acolo niste versuri de la o melodie rock.

Eu: *aura neagra* kolkolkolkolkol,RUP POLONICU CU VOI.

Prusia: FUGI AUSTRIA,FUGI. ASTA E MAI NEBUNA CA UNGARIA.

Eu: *citind urmatoare intrebare*PFFFF... HAHAHHHHAHAHA MOR.
Pfff... *mor de ras pe jos*

Japonia: Hm? *ia foile cu intrebari* Pfffft.."Iggy rade-ti sprancenele. Vreau sa vad cum iti sta."

Toti: *rad ca sparti*

Anglia: M-ma va durea .. ;-;

Eu: Arat de parca imi pasa? Treci in coa...
*ii rad sprancenele* .....HAHAHAHAAHAAAAHAHAHA. NUMAI AI SPARANCENE DELOC,IMI PARE ASA RAU.Lasa ca vor creste altele.

Anglia: CE AI FACUT?! VEI PLATII PENTRU ASTA! *imi pune un costum de servitoare din anime-uri*

Eu: ●/////////● *rosind rau de tot* D-damn you..

Japonia: *fanboying* *imi face 50 de poze*

Eu: K-Kiku,t-termina ;///; Ugh va trebui sa raman asa azi..

Eu: "Ucraina-san,imi pare rau pentru ce ti-a facut Roshia-sama.Iti voi aduce Crimeea inapoi (cred).

Ucraina: A-ah.. s-serios,ai f-face asta pentru m-mine?

Eu: GAH *ma ia plansu* Vino la Ayane,iti recuperez eu Crimeea,stai calma~

Ucraina: Y-Yay..

Eu: "Seychelles,simti ceva pentru Iggy?"

Eu: O shippuiesc cu Franta,deci nu cred ca simte nimic.

Seychelles: Franta-sama e mai dragut decat Mr.Sprincene-cat-un-hamster. Oricum daca as fii simti ceva pentru el,n-ar mai exista UsUk

Eu: Adevarat graiesti.^^

Seychelles: Tu de ce arati ca o servitoare?

Eu: E-Eto.. poveste lunga..

Eu: "Ayane,shippuiesti Rusame.Bun venit in armata lui Kaguya ce lupta pentru Rusame."

America: De cand McDonalds e armata aia? ;_;

Eu: *haine de militara* Da,sa traiti! Am sa rup polonicuri si katane pe dusmani,dar n-o sa regret nimic.

Eu: "Dacia,ma ajuti si pe mine la tema la istorie?"

Eu: ROMANIA,UNDE-I TAICATU?

Romania: NUSTIU,DAR DE CE URLI?!

Eu: CA AM GURA SI STIU S-O FOLOSESC.

Dacia: Te-as ajuta dar sunt beat. *sughit*

Eu: IESI CU BEREA DIN BUCATARIA MEA,AM PRAJITURA ACOLO.

Eu: Oricum eu azi dau lucrare la Istorie,deci uratimi bafta.*sper sa iau 8*









BUM~ SI ASA S-A TERMINAT SI CAPITOLUL ASTA.Okay,de acum in colo o sa las sa se faca mai multe intrebari,pentru ca am inceput sa pierd din inspiratie. ADIOS~

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 02, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ask Hetalia~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum