Ahoj, volám sa Erik.
Môj príbeh sa začína úplne v normálni deň ako každý. Ráno vstanem, umyjem sa , oblečiem, naraňajkujem a idem do školy. Cestou do školy chodievam do obchodu kúpiť si niečo na jedenie a na pitie. Keď som prišiel konečne do školy, neprezutý som sa valil do triedy. Naštastie tam nikto nebol iba moja super spolužiačka Júlia, ktorá prišla z nápadom aby sme si dnes spravili malí výlet. Nevedel som o aký výlet ide a ani ma to moc nezaujímalo, tak som jej povedal že pôjdem. Zavolali sme aj Domina z Janom. Keď zazvonilo na prestávku vibehli sme z triedy na chodbu a sadli sme si na gauč. Počkali sme Domina a Jana. Keď prišli, Júlia začala rozprávať že na výlet pojdeme do lesa samovrahov. Hneď som zmenil názor a povedal som "Nie so mnou nepočítaj" zdvihol som sa a odišiel.
Pomyslel som si "ona nieje normálna, chce ísť do Lesa Samovrahov a ešte dnes, keď je Helovín".
O necelú hodinu mi zvoni mobil. Kto iný by mi mohol volať ako Juliana.
Zdvihol som jej, začala sa ospravedlňovať že ju to veľmi mrzí. Povedal som jej že je to už v pohode a že ju čakám pred školou. Keď prišla boli s ňou aj Domino a Jano. Povedal som že do toho lesa pôjdem, ale len preto lebo sa mi tam pred piatimy rokmy obesila matka a chcel som si ju uctiť.
Okolo 13:30 ked sa skončila škola, sme nasadli do auta a išli sme do toho lesa. Mal som z toho celého veľmi zlý pocit. Keď sme tam konečne dorazili, zrazu som celý stuhol.