Tenenenettt!!
Tenenenentt!!Bunyi jam loceng di tepi katil telah mengejutkan Lena Kris.
Kris Bangun Dan menutup jam loceng itu.
Dia menggeliat sebentar.Dia mencapai tuala Dan menuju ke Bilik mandi.
10 minit kemudian
Kris turun ke dapur dengan Berpakaian Uniform sekolah.
Dia menyapa kedua orang parents dia.
"Annyeonghaseyo Appa, Omma,"
Kata Kris sambil mengambil tempat di sebelah Mr. Wu."Appa nak tanya sikit boleh?"
Tanya Mr. Wu kepada Kris sebaik sahaja Kris duduk."Okay. Apa dia?"
Tanya Kris."Kenapa kamu resah sangat semalam? Setiap kali masuk sekolah Baru..Mesti resah. Tahun depan kena tukar lagi,"
Kata Mr. Wu.Ya, Kris selalu tukar sekolah atas kehendak dia.
"Bukan apa Appa, Kris Tak tahan lah.. Asyik sakit perut saja Kat sekolah. Makanan dia mungkin Banyak lalat,"
Kata Kris, memberikan alasan."Ooh.."
Kata Omma dia.Selepas mengambil sarapan, Kris Meminta diri.
"Omma, Appa, Kris pergi dulu,"
Kata Kris Lalu menggalas beg di bahu kirinya."Okay. Hati-hati sayang,"
Kats Mrs. Wu Lalu melambai ke arah anak lelaki nya.Kris menuju ke Kereta sport bewarna Hitam Dan berjenama BMW di luar rumah Banglo itu.
Ya, dia seorang yang sangat Kaya.
Malah, Siap ada Bodyguard dimana-mana sahaja.
Bodyguard dia pakai Black Suit.
Memang Awesome!!Kris masuk ke dalam kereta Dan Chauffeur (Driver) itu memandu ke sekolah.
Sesampainya di sekolah, Ada yang memerhati, Ada yang berbisik2.
Kris keluar sebaik sahaja chauffeur membukakan pintu untuknya.
Semua Driver Dan Bodyguard memakai black Suit.
Kris menuju ke dalam perkarangan sekolah.
Ada yang sudah jatuh Cinta!Kris Hanya berlagak biasa. Dia Tak suka Orang memuji dirinya.
Kris menuju ke
Principal Office sebab nak Daftar Nama.Sesampainya di Ofis, dia melangkah masuk.
"A..Adik Nak jumpa Siapa?"
Tanya Seorang kerani perempuan."Principal,"
Jawab Kris,ringkas.Selepas mendaftar nama, dia masuk ke kelas yang pertama, Diamond Class.
Dia memperkenalkan diri.
"Annyeonghaseyo, Wu YiFan Imnida, You can call me Kris"
Kata Kris Lalu Bow.
Parents Kris juga merupakan Keluarga terkaya di Korea."Kamu boleh duduk dimana saja kamu mahu,"
Kata Cikgu Jeokya, guru kelas kami. Dia seorang lelaki.Ramai perempuan Angkat tangan supaya Kris duduk disebelah mereka.
Sesungguhnya, Kris Tak suka dipaksa.Kris nampak seorang Gadis memakai Cermin Mata di belakang kelas.
Dia sedang makan Gula-Gula getah.
Wah, Dah Macam gangster pula.Kris berasa tertarik dengan Perempuan itu.
Kris menuju ke Belakang kelas Dan duduk di sebelah gadis itu.
Gadis itu lansung tidak mengendahkan kehadiran Kris."Kris, kamu selesa ke, duduk di belakang sana?"
Tanya Cikgu Jeokya.Kris berdiri Dan mengangguk.
"Ya, Terima Kasih,"
Kata Kris Lalu duduk semula."Kris Imnida,"
Kata Kris. Dia Cuba menarik perhatian gadis itu."Mind your own business,"
Kata gadis itu.Kris berasa lagi ingin tahu tentang gadis itu.
Dia berasa tertarik dengan Gadis itu.
YOU ARE READING
The Last Day With You [Malay]
Fanfiction.This story is in Malay. Kris ada sakit Jantung. Tapi dia memang X nak beritahu sesiapa. Termasuk Family, friends Dan.. Crush dia. Crush dia bernama Bae Irene Dari group Red Velvet. Mereka bersekolah di tempat yang sama. Irene adalah kawan pertama...