1 . BÖLÜM

81 1 2
                                    

AZRA'DAN:

Sabah kalkdığımda kızlar gitmişti bende hemen üzerimi giyinip yemeğimi yedikten sonra hastaneye gittim. Hilal ve Canan kahve içiyor ve konuşuyorlardı. Bende bir anda seslendim:

Azra : Aşkımmnm nasılsınn niye uyandırmadın beniiiiiiii.

Canan : Azra git başımdan valla saat daha 8 benim daha afyonum patlamadı ama seni patlatırım.

Azra :
İyi tamam be sen bilirsin.

Hilal :
Kızlar kavga mı ediceksiniz herkes işinin başına.

Azra :
Yaaa amaaa ben daha aşkım la eğlenmedim kiii. Dimi Canan cım.

Canan :
Azra bana aşkım deyip durma benim adım Canan. Hadi yeter artık Azra sen odana Hilal sende benimle Hocanın yanına daha çok işimiz var. Öğle Yemeğinde görüşürüz.

O sırada adımın seslenildiğin duydum

X :
Azra hocam bir hasta var ateşi çok yüksek 39.50 hemen gelin .

Azra :
Tamam . Hadi kızlar ben kaçar.

dedim ve önlüğümü alıp çıktım.

Azra :
Nesi var hastanın.

X :
Çok ateşi çıktı ve öksürüyor.

Azra :
Üstünü çıkartın hemen .

X :
Tamam

dedi ve üstünü çıkardı. Muayene ettim. İlaçlarını verdim yolladım. Aşağıya indim kızları görüp onların yanına gittim.

CANAN ' DAN :

Sabah kalktım gidip Hilal i kaldırdım.
Azra hala uyuyordu canım ya seviyorum ben bu kızı neyse hemen hazırlandım. Hilal de hazırlanmıştı.
Dışarıda kahvaltı ettik ve hastaneye geldik. Birer kahve aldık sonra oturup haftasonu için plan yaptık bara gidiyoruz ama Azra yı ikna etmesi var şimdi ya off. O sırada biri bana sesleniyor. Azra yine gelmiş beni sinir etmeye başlıyor. Neyse biraz konuştuktan sonra herkes gitti işte şu bar olayında diyemedim. Berk hocanın yanına gittik. İşte doktor olmamız için falan bir sürü soru sordu. Sonra ben kantine inip orda kızları ararken Berk hoca yanıma gelip ben .

Canan :
Buyrun hocam bir şey mi istemiştiniz.

Berk hoca :
Canan senden bir sunum yapmanız istiyorum. Bir hastalık seç ve yöntemlerini , belirtilerini anlatan bir slayt yap . Basit gibi görünen bilir ancak senden sıra dışı bir şey bekliyorum.

Canan :
Immm. .. şeyyyyyy. .....tamam hocam

Berk hoca :
Hadi görüşürüz bu arada bir doktordan yardım alabilirsin.

Berk hoca gittikten sonra kızlar geldi işte sonra biraz konuşup dağıldık.

HİLAL ' DEN :

Sabah birinin dürtmesiyle uyandım kim tabikide Canannn hemen giyindim . Beraber çıktık. Canan la kahvaltı ettik sonra hastaneye gittik. Haftasonu planı yaparken bara gitme kararı aldık ama Azra zor biraz. Canan la Azra o klasik konuşmalarını yaptıktan sonra ayrıldık. Ben Sinan hocanın yanına gittim. Sorular felan sordu . Öğle Yemeğinde Canan la Berk hocanın konuştuğunu gördüm. Berk hoca gidince yanına gittim . Sunum felan yapcakmış yazık kıza ama onun için kolay halleder zaten. Canan biraz sonra asıl konuya girdi.

Canan :
Azra biz şey yani biz şey işte off biz Hilal Le bara gitme kararı aldık sende gelsene oh be dedim içte ee geliyon demi.

Hilal :
Hadi Azra gidelim lütfeeenn

Azra :
Peki

Canan :
What ne dedin gülüm sen iyisin dimi yada kafan felan güzel.

Azra :
Caymadan yürüyün daha öğle yemeğine gitceksiniz hadi bay.

Canan Mert le gidiyormuş Azra da dışarda yicekmiş pehh bide beraberiz hep diyorlar neyse boşverrr. Ben yiyorum valla açın ben şekerler.

Hergün bir bölüm gelecek inş. Umarım beğenirsiniz. Vote ve yorumlarınızı esirgemeyin!








AŞKIN TARİFİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin