√1√

139 21 4
                                    

Babamla kavga etmiştim. Saat gecenin 1'i ve ben sokaklarda dolaşıyorum. Canıma susadım galiba.

Hava soğuktu. Ellerimi cebime koydum ve biraz daha dolaşmaya başladım. Birden kafama yediğim darbe ile yere düştüm.

Gözlerimi açtığım da bir depo da olduğumu anladım. Beni kim getirmişti ki buraya?

Kafamın arkası zonkluyordu. Elimi kafama götürdüğümde kanadığını gördüm.

Biraz sonra içeriye siyah takım elbiseli bir adam girdi. Adam da sayılmaz aslında benim yaşlarımda biriydi.

"Oo uyanmışsın jongin ;) "

Adımı da nerden biliyor.

"Sen..sen kimsin?"

Kafam hâlâ ağrıdığı için kendime gelememiştim.

"Ben kyungsoo. Babanın bana borcu vardı. 3 senedir adamlarımı gönderiyorum ama her seferinde '1 hafta daha' diyerek süre istiyordu. Artık babanın borcunu sen ödeyeceksin"

"Nasıl yani?"

"Benim için çalışacaksın jongin. Ne istersem, ne dersem onu yapacaksın. Şimdi biraz dinlen 2 saat sonra seninle işimiz var." dedi ve kapıdan çıktı.

Babamdan gittikçe nefret ediyordum. Beni bu pis işlerine nasıl alet ederdi hâlâ aklım almıyor.

Kyungsoo'nun adamlarından birisi geldi ve kafamdaki yaraya pansuman yaptı.

2 saat sürem vardı. Biraz dinlensem iyi olacak. Bu kyungsoo denen adamın bana çok çektireceği belli.

* * * * * *

Güzel uykumdan dürtüklenerek uyanmak iğrenç bir duygu.

"Jongin uyan. Sana 2 saat süre verdim. 3 saattir uyuyorsun."

Gözlerimi açtığımda karşımda kyungsoo duruyordu.

"Ne yapacağım?"

"Bu kadar hevesli olacağını tahmin etmiyordum."

"Ne istiyorsun dedim sana!"

"Akşam üzeri bir bara gideceğiz. Orada bir adam olacak. İsmi Xiumin.
Xiumin benim arkadan birşeyler çeviriyor. Bunu bana öğreneceksin ve bana bilgi vereceksin."

"Ama...nasıl yapacağım bunu?"

"Aklını çalıştır jongin. Aklını" dedi ve gitti.

Ben nasıl bir işe bulaştım böyle...


SOO NERDESİN??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin