Aradan 4 ay geçmişti. Okuldan gelip eve girdiğimde direk mutfaga girdik. Yemek hatırlamaya başladım. Kapının önünde yaşlı teyzeler oturmus ekmek yapıyorlardı, yemeği hazırlayıp abimi çağırmak için kapının önüne çıktım. Abimin yanına tam gidicektim kiii...
Karşım da Ferdi,
Kalbim kaburgamin altına sığmadı ellerim titremeye başladı, mutluluktan ağlamak üzereydim ki gelip bana sarıldı.
+ Hoş geldin ferdi abi. Geldiğinden haberim yoktu.gerçekten çok mutlu oldum
- Hoş bulduk canım. Nasılsın ne yapıyorsun
+ Biraktigin gibiyiz ferdi abi.
Dedim ve diğer akrabaları görmek için gitti yanımdan. Inanılmaz mutluydum.
Aradan bir iki gün geçmişti kuzenlerime gittiğimde o da oradaydı. Mutfağa su içmeye gittigimde o da oradaydı diğer kuzenim e
- Esma çık mutfaktan.
+ Ferdi abi ne oluyoEsma çıkmıştı mutfaktan ayağa kalktı mutfağın kapısını kapadı.
Şaşkın Şaşkın ona bakiyordum.-Nefise esma bana senin benden hoşlandığını söyledi. Olmayacak diye bise yok ama sunu bil sen benim kardeşim sin .
+ esma sacmalamis Yok öyle bise sen benim abimsin niye senden hoslanayim ki .
Çıktım mutfaktan daha fazla dayanamadım ağladım....
Aradan bir saat geçti
Gelip konusmaya çalıştı ama konuşmadım eve gittim.Hemen hemen her gün kuzenlerime gidiyorum ferdi de genelde orda oluyo . Diğer gün olmuştu. Bu gün bize gelmişti.
Akşam saat on gibi biseydi canım sıkıldı kapının önüne çıkmaya karar verdim. Hemen ardından oda geldi evimizin ilersinde yoğurt fabrikası vardı bana
-Nefise seni orda bekliyorum.+ Tamam
On dakika geçmişti aradan oraya ne konusacagimizi çok merak ediyodum hecanmidan kalbim yerinden fırlayacak idi.
Gidip gitmemekte kararsız kaldım açıkçası korkuyodum çünki çok ıssız bir yere çağırmıştı beni en son bütün cesaretimi toplayarak gitmeye karar verdim.- Bak nefise eğer beni seviyosan söyle lütfen. Ne olur benden çekinme beni sevdiğini biliyorum
+ Bu saçmalıklar nerden cikariyosun ferdi abi saçma sapan konuşma seni sevmiyorum.
- peki tamam nefise. Ama sana bise anlatmak istiyorum.
+ seni dinliyorum ferdi abi..
-ben askere döndüğüm de esma beni aradı ve senin benden hoşlandığını söyledi. Bende senden hoslandigimi söyledim ve esmaya dedim ki nefise ye sor gönlü varmı. Ama esma sana bu olayi anlatmamis nefise.
Benim istemememin sebebi millet duyar laf yapar diye.Ben orda şok olmustum inanamadım ferdinin benden hoşlandığın a ama oda duygularında emin değil di bunu hissediyodum
+ Ferdi abi yeter artık bu konuyu kapatalm lütfen.
- Tamam. Son kez bise sorcam. Cevabını ver konuyu kapatayim.
+ Sor
-Beni hiç sevmiyormusun?
+ Hayır...
-peki tamam bir daha bu konuyu acmayacagim.
Dedi sarıldı ve eve geri döndük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imkansız Aşk Yoktur
RandomBen adına imkansız koyduğum birine aşık oldum ama imkansız olmadığını anladım. Ve bunu sizin de yapacağınıza inanıyorum. Ilk hikayem umarım beğenirsiniz. :))