Bunyi jam loceng kesayangan aku.Aku melirik ke kanan untuk melihat jam berapa sekarang dan ternyata jam menunjukkan 7.25 a.m.Aku menjerit kerana sekarang aku sudah lambat untuk pergi ke school.Dengan segeranya,aku mencapai tuala dan masuk ke bilik air untuk bersiap pergi ke school.SKIP
Omma:Amboi.....anak omma awal bangun.
Aku:Yah....omma..! perli Eun sun ke?
Omma:Sorry....my dear.Omma cuma gurau je.
Aku:Omma kenapa tak bangunkan Eun Sun...? Tengok sekarang Eun Sun dah lambat.
Omma:Sorry..mr dear sebab tak bangunkan kamu.Omma nak mulai hari ini kamu mesti baisakan bangun sendiri okey.
Aku:Tapi...(omma kau potong percakapan kau)
Omma:No....but.Okey...go to school now.Tadi cakap dah lambat.
Aku:Omg......omma.Eun Sun dah betul betul lambat ni.Aku pergi dulu omma.Anyeong....(cium and lambai tangan).SKIP
High Art School
Sesampainya di depan sekolah ku.Aku tengok kalau pagar sekolah sedikit lagi akan tutup dengan rapat.Jadi aku dengan sekuat tenaga berlari untuk menahan pagar itu.Pak guard melihat ku sambil menggelengkan kepalanya.Aku hanya tersenyum kerana aku tahu kalau aku sekarang sudah lambat untuk masuk.
Pak guard:Hutung awak cepat lari kalau tak jangan harap dapat masuk.
Aku:Hem.....(sambil tersenyum)
Pak guard:Apa lagi cepat lah masuk kelas.
Aku:Ho.....iye.Gomawo Ajjushi.
Pak guard:Hem.....Skip
Aku berlari untuk mencari pejabat sekolah kerana aku ingin tahu di mana kelas ku.Semasa aku berlari aku terlangar dengan seorang budak.Xxxx:Hoi....jalan tu pakai mata bukan pakai lutut.Bodoh betul punya yeoja.
Aku:Sorry.
Xxxx:Apa kau cakap.....sorry! Sesuka hati kau je kan cakap sorry.Aku tak nak tahu kau mesti bayar ini semuanya.
Aku:Apa yang kena aku bayar dengan kau.Aku tengok baju kau bukan kotor pun okej je baju kau.Aku tengok kau pun tak de luka.Semuanya okey...!
Xxxx:Aku tak kira kau mesti bayar juga.
Aku:Okey....aku malas nak layan kau.Sekarang berape duit yang perlu aku bayar untuk kau yang cuma terjatuh sikit je.
Xxxx:Aku bukan nak duit kau .Tapi aku nak kau jadi maid aku untuk seminggu ni.
Aku:What.....no!Bersambung...
YOU ARE READING
My husband is kingka
Randomwatak -Kim Jong In a.k.a Kai *umur 18 tahun *playboy dan byuntae *kingka school *husband Dian -Lee Eun Sun a.k.a Dian *umur 18 tahun * - #aku dipaksa kahwin dengan anak kawan appa aku.Omg.....aku benci dengan semua ini.