Všetci máme svôj príbeh. Aj ja. Môj príbeh zatiaľ není ničím zaujímavý. Alebo si to len myslím. Ale podľa mňa mám pravdu že zaujímavý není.
Príbehy sú rôzne, rozprávkový, to je ten, čo vždy má šťastný koniec. Smutný, ten má šťastný začiatok a smutný koniec alebo opačne. Môj príbeh je aj smutný aj šťastný.
Zatiaľ som ho síce ani poriadne nezačala, ale už teraz není bohvieako šťastný. Žijem v malom mestečku trpaslíkov, v malom trpasličiom domčeku pri poli. Je mi tu dobre. Je tu kľud,dobrý susedia,a aj pekné lesy.
Ale prečo som potom smutná ? To ešte len musím zistiť. Moje uvažovanie netrvalo moc dlho. Moja mama ktorá bola tiež trpaslík na mňa zakričala že sa mám pohnúť s tým vstávaním.Vraj že zmeškám doobedné vyučovanie v lese.
Ja som teda nemohla nič robiť a jednoducho som vstala s postele, umyla sa, obliekla, dala si raňajky a o 10:00 som už stála v lese a čakala na mojich kamarátov zo školy.
Prvá ako vždy prišla moja najlepšia kamarátka Wen ktorá bola elfka. Oproti mne bola strašne vysoká. Bolo to divné ale však u elfov to tak chodí. Najmä ked si porovnáte trpaslíka s elfom.
Po Wen prišla aj dcéra starostu mesta Digyho, Katrin. Prekvapivo Katrin trpaslík nebola, ona bola niečo medzi. Elf a trpaslík zároveň. Takže ani malá a ani až moc veľká.
Katrin mala aj staršieho brata Zena ale ten už dávno pracuje niekde v dalekom elfskom meste Boroundell. Boroundell je veľkomesto, což znamená že tam je veľa stráží,nebezpečia a hlavne hotelových stromov a malých domčekov.
Zen ževraj býva v hotelovom strome a pracuje tam ako hlavná stráž kráľovnej Carmine.Kráľovná Carmine je veľmi zraniteľná tak preto, tam musí byť tak veľa rôznych stráží.
Po Katrin ako obyčajne prišla veselá vlkolačka Lauren, ktorá vždy vtipkuje tak skvelo že minule som sa skoro zadusila od smiechu.Takže každý deň sa dusím smiechom od 11-16 hodiny.
A ostatok prišiel po týchto dievčatách takže, Zuan,Glim,Ron,Gabriel,Ereni,Clarris,Deni a ešte asi 5 daľších.Pán trpaslík Dorn má mať s nami 1. hodinu a to bude niečo na spôsob debatného krúžku.
Alebo my to voláme, Kľud a zábava.Pán Dorn má totiž vždy dobrú náladu a vie veľmi dobre vtipkovať.Ako aj veľa iných.Podľa štatistík čo prišli do nášho mesta máme najlepších učiteľov a profesorov tu v Corne.
Na túto hodinu sa teším asi najviac z celého týždňa najmä na to ako budeme hrať tie šialené hry. A najlepšie na tom je že aj druhá hodina je dnes zastupovaná Dornom.Mali sme mať dejiny ale akosi sa to zvrtlo a pani Milene sa stal 'nečakaný' úraz.
Spadla do čarovného potôčika a omylom sa z nej stal kentaur.Takže teraz sa ju snažia napraviť a dovtedy ju bude zastupovať Dorn.A toto sa naozaj volá najlepší mesiac môjho života.
YOU ARE READING
Trpaslíci z Cornu (ZRUŠENÉ😓)
FantasyTento príbeh je o malej dedinke Corn v ktorej žijú trpaslíci, elfovia, trolovia, víly ... A o Trpaslici ktorá sa kvôli svojmu šťastiu vydá do veľkého Elfského mesta.