- Ela Lea Cristina Parker! o aud pe mama strigând in timp ce intra in camera mea. Este ajunul Crăciunului, iar tu stai ca o vaca in pat!
- Si ce ai vrea sa fac, alteță?
-In primul rand curat in camera ta, apoi sa vi sa împodobit barul, sa facem fursecuri, apoi sa mergem sa luam cadouri.Stiu ca e cam tarziu pentru cadouri, fursecuri, brad etc. dar asa am obisnuit sa facem in fiecare an. Una dintre tradițiile noastre de Craciun este sa ne strângem toata familia la masa de Craciun si sa ne facem cadouri unul altuia, sa mâncăm, sa canton colinde, sa spunem poezii si sa ne consumăm in Mos Craciun, craciunite, reni, oameni de zăpadă si multe altele.
-Pot sa ma duc eu după cadouri singura? o întreb eu pe doamnă brunetă cu ochii albastri de langa mine.
-Ok!
-Dar faci tu curat in camera mea!O pup pe obraz si întru in camera mea, închizând usa după mine.
Deschid dulapul, ma uit prin dulap si aleg sa ma îmbrac cu un pulover maro cu fulgi de zăpadă, tricotat de bunica Lucia, si o pereche de blugi negri. Ma incalț intr-o pereche de cizme de culoarea ploverului. Pe cap îmi pun o căciulă neagră cu o dungă albă la margine si terminată cu un ciucure tot negru. Îmi pun o geacă bej, pana deasupra genunchiului. Îmi geanta de culoare bej, o pup pe mama pe obraz si plec.
Posibil ca întrebați de ce nu aduc nimic in discuție despre tată. Ei bine tata s- a despărțit de mama când eu aveam 1 an si câteva luni si de atunci nu a mai dat nici un demn de viata. Nu pot sa zis ca mia fost rau fara el si nu am de unde sa stiu cum mar fi daca nu s-ar fi despărțit. Eu sunt foarte fericita asa!
Ajung in magazin si ma duc la primul raion, cel de electronice. Verisorul meu Joseph, de 14 ani isi doreste foarte mult un telefon nou. Vad telefoanele, iar după câteva minute de cautat gasesc telefonul dorit de el, un Samsung Galaxy S6. Tot de pe raionul de electronice am de luat si un laptop pentru sora geamana a lui Joseph, Candice (se citeste Chendes). Termin cu raionul asta si ajung la raionul de jucari de unde iau un ursu polar de plus pentru surioara mea Carla in varsta de 6 ani. Merg la raionul de haine de unde iau 2 pulovere verzi cu reuni pe ei pentru mama si matusa Carmen si unul roz cu brad pentu mine. Pentru unchiu Gilbert, iau un pulover bleumarin cu fermoar si in coate cate o bucata de material maro. Iau o cămasa verde pentu bunicu Petre. Merg la casa si achit produsele si merg acasa.-Am ajuns, mami!
-Ai luat cadouri pentru toata lumea?
-Da!
-Pentru tine?
-Da!
-Pentru Carla?
-Da!
-Pentru mine?
-Da!
-Pentru Carmen?
-Da!
-Pentru Gilbert?
-Mama, am zis ca am luat pentru toata lumea!
-Da sau nu? intreaba ea pe un ton mai apăsat.
-Da!
-Pentru gemeni?
-Da
-Pentru tata?
- Da!
- Pentru iubitul tau?
-Mama are si el familie!
-Nu l-ai chemat?
-Nu!
-Il chem eu!Mama ia telefonul de pe dulapul de bucătărie si cauta numarul lui Andrei. In numele lui Sfântul Superman, cine plăcinte cu unicorni m-a pus sa ii dau numarul meu? A.... Da, chiar Andrei însuși! Firar el sa fie de frumos care se intelege bine cu toata lumea.
"Buna, Andrei! Sunt mama Elei! Vrei sa vi la noi maine? Ok, e si un dulce gogosica! Pa!"
-Si....
-Vine! Imi zice mama sărind la gâtul meu!Si.... a avut din nou dreptate.
-Dar fructe si ciocolată pentru fiecare si bomboane de pom ai luat?
-Ups!
-Anul asta toata familia vine la noi! Sti prea bine daca nu veneau la noi nu făceam atât de multe pregătiri!
-Nu făceai nimic înafara de cumpărături, da ma rog!Noroc ca nu am apucat sa ma dezbrac. Imi pun din nou geaca pe mine, imi pun caciula , iau geanta si plec din nou in magazin. Merg la raionul de fructe si legume de unde iau 3 kg de portocale, 3 kg madarine, 3 de clementine si 3 kg de mere. Merg la raionul de electronice de unde iau o pereche de casti pentru Andrei. Merg la raionul de dulciuri si iau cate o tabletă de ciocolată pentru fiecare. Anchit si plec spre casa.
-Am ajuns, mama!
- Hai sa facem pungile de cadouri!Impachietam toate cadourile si punem cate o eticheta cu numele fiecaruia pe minerul pungilor. După ce terminam ne îmbrăcăm in pijamale si ne retragem fiecare in camera ei.
"Buna, pisicuta! Abia astept sa te vad mânie! Nu ne-am mai vazut de mult! Love you!"
"Buna, pui! Si eu vreau sa te vad! Love you too! "După acest schimb de mesaje ma invelesc si adorm imediat.
*******
Aseara am visat ca Mos Craciun a venit la usa si ca nimeni nu l-a putut vedea înafara de mine.
Ies din camera si imi fac rutina de dimineata. Ma imbrac intr-un trening si merg la mama care era deja trează, in bucătărie, făcând treaba. Merg langa ea o pup pe obraz si incep sa o ajut.^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Este ora 20:40 iar noi acum am termina toata treaba. Avem 20 de minute sa fim si noi gata. Anul asta ne costumam in craciunite.
Se aude o bătaie în usa si merg sa o deschid.-Ce frumoasa esti! Imi zice băiatul blond cu ochii verzi din fața mea
Ii sar la gât si il sărut. După un sărut destul de lung ma despart de buzele lui moi si ii spun sa intre.
-Poftim! Imi întinde el o cutie destul de mare cu gaurele
O deschid si vad ca era un pui de Huski. Tot timpul mi-am dorit unul!
-Omg! Este superb! Mulțumesc!
Il sărut scurt in semn de multumire, duc cutia in bucatarie si , cu cățelul in brate merg si iau punga lui de cadouri de sub brad.
-Poftim!
-Mersi! Ma ia in brate si imi sărută usor fruntea. Si.... ce bume ii pui micutei asteia? intreaba uitandu-se spre catelusa din bratele mele.
-Cred ca Azura!
-E un nume frumos dat de o fata frumoasa!
-Mersi! zic eu clipind des si admirabil. Si cu cine m-ai înselat in astea 3 săptămâni?
-De ce te-as insela?
-Te cunosc, Andrei! Ai mai facut-o si o sa o mai faci, măcar fi sincer si zi-mi cu cine!
-Ok, te-am înselat cu Pamela Simson!
-Aha! zic asta aproape soptit aparandu-mi pe obraz o lacrimă.
-Imi pare rau!
-Asta e ultima oară când te iert! Daca nu era Crăciunul nu te iertam!
-Imi pare rau!Lasă capul in jos si se observa si pe chipul lui câteva lacrimi. Peste noi se asterne tăcerea. După câteva clipe usa se aude, iar pe ea intra doi prichindei sateni cu ochi albastri, însoțit de o femeie brunetă cu ochii negri si doi bărbați, unul mai tanar si unul mai bătrân. Cel tanar era blînd cu ochii albastri, iar cel batran avea părul alb si ochii verzi. Merg si le chem pe mama si Carla si pe trecerea începe.
Le împart cadourile tuturor si ei noua. De la familia matusii am primit un IPhone 4 mini si bunicul o brosa care ia apartinut bunicii.
Toata seara ne-am distrat!
Pe la 00:00 la usa s-a auzit un batut. Ciudat a fost ca am fost singura care l-a auzit. Ma îndrept spre usa si deschid. Rămân surprinsă când vad ca in fata usii e chiar Mos Craciun. Joseph vine spre mine si imi spune sa inchid usa a oricum nu e nimeni. Dar eu stiam ce vad si sunt constientă ca nu sunt nebună. Ies afară sa vorbesc cu Mosu, pentru a nu auzi cei din casa ca vorbesc si sa zică ca am probleme cu capu.-Cum se face ca existi? il iau e direct pe bătrânul din fața mea.
-Totul exista, dar poti vedea doar daca ai coardele rupte!
-What?
-Toți sunt controlați! Înafara de ființele "supranaturale" si cei care reusesc sa isi rupă corzile!
CITEȘTI
Iluzia Vetii
FantasyDaca credeai ca poti sa iti iei propriile tale decizi te-ai înselat amarnic. Asta este doar o iluzie data de catre papusar. Noi suntem doar niste marionete ieftine manipulate de catre el. Ela Parker il vede pe acest papusar si afla ca doar cei crea...