Revelionul

17 2 0
                                    

Au trecut 5 zile de la aparitia lui Mos Craciun. M-a cam lăsat in ceata cu ultima sa replica "Toți sunt controlați! Înafara de ființele "supranaturale" si cei care reusesc sa isi rupă corzile!" . Dupa ce a spus-o a disparut si m-a lasat cu multe intrebari in minte. De ce tocmai eu mi-am rupt funiile? Oare voi mai vedea si alte fiinte supranaturale? Si de ce tocmai de Craciun am aflat asta?
Anul asta voi petrece revelionul cu colegii. Se va organiza o petrecere mascată.

*Convorbire telefonică*
Elsa: Buna, pusi! Ce mai faci?
Eu: Buna, Eli! Bine, ma pregăteam sa plec la cumpărături sa imi iau rochie, pantofi si masca! Tu?
Elsa: Vrei sa mergem împreună?
Eu: Da!
Elsa:In 10 minute in fata casei tale!
Eu: Ok!
*Convorbire telefonica încheiată*

Elsa e cea mai buna prietena a mea încă din copilărie. Abia astept sa am o sesiune de shopping cu ea.
Ma uit in dulap si imi scot o pereche de colanti captusiti, maro, cu model de jur împrejur de zigzag. Imi aleg si un pulover lung cu acelasi model ca si colantii. Ma incalt intro pereche de cizme albe si imi pun o geacă lunga si alba. Ies in fata casei si observ ca Elsa ma astepta.

-Buna, chica! ii zic eu imbratisand-o.
-Buna! Imi zice ea raspunzandu-mi la îmbrătisare. Urca in masina! Imi spune blonda de in fata mea aratandu-mi spre o masina rosie, Ford.

Urc in masina prietenei mele. Ia stai umpic! De când are Elsa masina?

-Elsa?!
-Da!
- De când mai tu masina?!
-Mi-a adus o Mosu, adică mami! Iti place?
-E frumoasa!
-Mersi!

Ajungem in fata mall-ului si coborâm din masina. Elsa închide masina si intrăm înăuntru. Mergem la primul magazin cu haine elegante pe care îl vedem si ne uităm la rochii. Eu gasesc imediat o rochie de care sa ma îndrăgostesc. E neagră, lunga pana in pământ, cu bretele, cu spatele gol si cu sclipici. Cum Elsa nu isi găsise o rochie in magazinul asta, achit rochia mea si mergem in urmatorul cu haine elegante. Aici isi gaseste o rochie perfecta pentru ea. Este roz, pana la genunchi, stramta de la brâu in sus si larga in jos, cu sclipici. De obicei nu poartă nici una dintre noi sclipici dar rochiile astea sunt absolut superbe su sclipici. Isi plăteste rochia si iesim din magazin. Intrăm in unul cu accesorii. Eu imi iau un lant din trei rânduri, unul din dantelă neagră, unul auriu si unul roz, destul de lung încât sa i li vina destul de lung in gata si sa ajungă si pe spate pana unde se termina taietura de pe spate. Imi iau o brățară înconjurată de niste cristale, imitate. Elsa isi ia un lant auriu si reminat cu o inimioară. Iesim si din magazinul de accesorii si intrăm in cel de pantofi. Ea ii ia o pereche de pantofi albi, cu toc cui, iar eu o pereche de pantofi cu toc nu prea mare de culoare neagra. Achitam si încălțămintea si iesim din mall.

*********

Diseara este petrecerea de revelion, iar eu o sa merg singura. Va intrebati de ce nu merg cu Andrei? Nu m-a invitat! Nu, nu ne-am despărțit, dar am de gand sa o fac.
Aseară am visat ca steaua mea norocoasă va veni si imi va indeplunească o dorinta. Dupa cele întâmplate cu Mos Craciun cred ca si acest vis se va împlini.
Îmi fac rutina de dimineata si ma îmbrac intrun trening gri.
Se aude un ciocanul in usa de la intrare si merg sa deschid.

-Vrei sa vi la petrecere cu mine?

Era chiar Andrei. Era cu un buchet de trandafiri rosii. O sa ma despart de el!

-Nu, dar vreau sa iti spun ceva foarte important!

Ii fac semn se între in casa.

-Ce te-a invitat altcineva?
-Nu!
-Atunci de ce nu vrei sa vi? Esti iubita mea!
-Ei, despre asta vreau sa discutăm!

Face o fata care îmi spune ca a inteles dar nu vrea sa accepte.

-T-te despărți de mine?
-Da!

Ii vad cum o lacrimă ii scapa pe obraz, se ridica, se întoarce cu spatele la mine, iar după ce face doi pasi se opreste in loc si sopteste "Imi pare rau ca nu am fost cel mai bun pentru tine! Te iubesc!"

*Perspectiva lui Andrei*
După ce ies din casa Elei o iau la fuga prin padure, pentru ca am nevoie de timp de petrecut cu mine însumi. Ajung in pădure si ma duc tinta spre locul meu si al Elei. Ma asez pe buturuga din fata copacului unde era cioplit "A+E = Forever love". Uitandu-ma lung la cele cioplite pe copac îmi vin in minte toate momentele frumoase petrecute împreună. Am fost un idiot! Am inselat-o de prea multe ori si aveam si asteptări sa ma ierte. La inceput totul era bine, dar intr-o vacanta când ea a plecat in Israel, m-am îndrăgostit de Mia Morganstine. Atunci a fost prima data când am inselat-o.

*Perspectiva Elei*
Merg in camera mea si il sun pe Ramalo, un mexican heir-staylist, foarte bun prieten, si pe Ilinca, a 2-a cea mai buna prietena a mea care se pricepe foarte bine la make up.
Cei doi ajung si incep sa isi facă treaba in acelasi timp.
Cei doi si-au terminat treaba si arătăm absolut splendid. Aveam niste bucle lejere puse pe umărul stâng, iar machiajul era: un fond de ten, la ochii un negru mat si genele alungite, iar buzele erau date cu un rosu aprins. Le multumesc si ii conduc spre usa. După ce pleaca ma uit la ceas si observ ca e 31:30 si in 30 de minute trebuia sa fiu in sala de sport a facultății unde învățam. Fug spre camera mea unde ma îmbrac cat de repede pot si ma dau cu cel mai bun parfum pe care il am. Ma incalt si îmi pun geacă neagră de piele de care sunt nedezlipita. Am renuntat la teniși, blugi, dar la geacă mea de piele nici o data! Iau nuanta plic rosie pe care o am de ceva timp si când eram gata sa ies pe usa sunt surprinsă de telefonul meu care începuse sa sune in disperare.

*Convorbire telefonica*
Elsa: Iesi, sunt in fata usii tale!
* Convorbire telefonică incheiata*

Ceschid usa si vad ca dincolo de poarta ma astepta o masina rosie. Urc in masina si o salut.

-Ce faci fat-o? Ma intreaba ea in timp ce radu cea cheia in contact.
-Bine! Nici tu nu ai partener?
-Nu! Am zis ca poate agăț si eu pe cineva!
-Dar cu Paul cum ramane?
-M-am despărțit de el!
-Doar esti tu, ii schimbi pe băieți ca pe soseste!
-Tu te intalnesti cu Andrei la petrecere?
-M- am despărțit de el!
-Tu sa dai papuci?
-Da, Ely! M-am saturat sa ma tot însele, poste nu e fericit cu mine si are nevoi de altcineva si nu vrea sa se despartă de mine pentru ca sa obisnuit cu mine! Țin la el si vreau sa fie fericit!

La 12 noaptea toți am iesit afară ca sa vedem spectacolul artificilor. In timp ce ma uităm la cerul împînzit de lumini de diferite culori o stea vine spre mine si se asează in mana mea.

- Care este dorința ta pentru 2016?
- Vreau sa aflu cine este papusarul!
- Este mai aproape decat crezi!
- Nu îmi poți spune cine este?
- Iti pot da doar un singur sfat, cauta indici în toate ființele supra naturale pe care le întâlnești.

Iluzia VetiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum