♡~GARİP OKUL~♡

34 1 24
                                    

Evden çıktım. Yoldayım. Yolda yürürken orada bir Hot Dog gördüm. Buralarda,hatta Türkiyede Hot Dog olacağını düşünmezdim. E aldım tabii. Sonra Starbucksdan kahve aldım. Elimde kitaplar vardı. Tam karşıya geçecekken, PAT! kahve üstüme döküldü Hot Dog kafamdaydı. Ben kafamdaki Hot Dog'u temizlerken,kafamı kaldırdım mavi gözlü sarı saçlı bir çocuk. Beni kaldırdı. E kaldırsın bi zahmet. O kadar kirlendim. Aynı oluldaydık. Formadan anladım. O benim bende onun formasındaki ambleme baktık ve gülümsedik. Ama onun gözü saçımdaydı. Kırmızı olmasına bakıyordu. Garip değildi.yani en azından bence.otobüse bindim. Yanımda garip birisi vardı. Siyah siyah giyinmiş ve kafasını telefondan ayırmıyordu. Sonunda indim. Bir dakika daha onla oturamazdım. Sınıfa gittim.

-ROSE!.
Ses yoktu.
-hey çocuklar,Roseyi gördünüzmü?
+BİZ.. biz...
-NE SİZ NE SİZ!
sinirlenmiştim
+O gitti.
-Nereye!
+Hollywood Arts de şarkıcılık okuyor.
-Gidiyorum.
Eve doğru gittim. Ağlıyorum. En yakın arkadaşım için herşeyi yapmaya razıydım. Eve gidip valizimi hazırladım. Anneme olup biteni anlattım. Ve Hollywood Arts hayalimdi. Sesimin çok iyi olduğunu söylerler. Annemde beni destekleyip,en yakın uçak biletini aldı. 1 saat sonraya. KoşuP arkadaşlarımla vedalaştım. Gidiyorum. Kapıdan girdim. Zorla ayakkabı çıkarttırdılar. Garip tünelden geçip uçağa bindim. Yemekleri ve tatlıları çok güzeldi. WoW. 18 saatlik yoldan sonra vardık. Orada aşırı pahali ve aşırı harika bir ev tuttuk. Harikaydı! Okul gittim. Bu,ROSEYDİ! Ona sıkıca sarıldım. Oda bana. Ama o biraz şaşırdı. Bende olanları anlattım. Çok prova yaptım. Sınavlara girip şarkı söyliyecektim. Girdim. 3 jüri vardı karşımda. Başladım. Demi Lovatonun Give Your Heart a Break söyledim. Ayakta alkışladılar. Çok yetenekli olduğumu söylediler. Teşekkür ettim. Ve kabul edildim. ROSE ye gittim.

-ROSE ROSE!
+Nolu Alison! Geçtinmi!
-EVET EVET!

sarıldım! Bana dolabı gösterdi. Renksizdi.

+Onu kendine göre yaratıcılığınla renklendirmelisin. Bu bir Hollywoods Arts geleneğidir.

-öf peki.
Bütün gece uyumadan düşündüm. Garip bi okuldu orası!

Merhaba! Ben Işıl. Bu hikaye fenomen olmaz, yani umarım olur. Olursa çok mutlu olurum. LW♡

Alison'un Günlüğü.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin