Η ώρα κύλισε γρήγορα. Η Έρικα ήταν τόσο χαρούμενη που ανακάλυψε την υπόλοιπη οικογένειά της. Μα ήταν φανερό ότι κάτι την προβλημάτιζε. Ο Sehun βέβαια! Το μυαλό της έλεγε να τον ξεχάσει αλλά η καρδιά της ήταν κολλημένη σ' αυτόν.
YSH-Καρδιά μου, γιατί είσαι έτσι; Τρέχει τίποτα;
ΕΡ-Όχι! Απλά....σκέφτομαι την μαμά. Τώρα μετακομίζει μόνη της και δεν έχει εμένα μαζί της.YJS-Μετακομίζετε;! Επιτέλους και κάποιος που μετακομίζει! Τόσες φορές παρακαλούσα τον μπαμπά μου να μετακομίσουμε αλλά ΤΊΠΟΤΑ!
YSH-Δεν ήθελα να αφήσω το πατρικό μου. Αυτό το σπίτι μου κρατούσε ενοχές για το παρελθόν.
ΕΡ-Ναι αλλά τώρα όλα ξεκαθάρισαν. Οι ενοχές σου έφυγαν.
YSH-Έχεις δίκιο.
YJS-Αυτό σημαίνει ότι θα μετακομίσουμε;
YSH-Ji Seung!ΕΡ-Αλήθεια Ji Seung, πως και δεν μένεις σε άλλο σπίτι;
YJS-Δεν ήθελα να αφήσω τον πατέρα μου μόνο του! Δεν έχουμε άλλους συγγενείς.
ΕΛ-Θείε, πως και ξέρεις τόσο καλά ελληνικά;
YSH-Ήθελα ένα κομμάτι του παρελθόντος να μείνει. Εξάλλου, αν δεν ήξερα ελληνικά, δεν θα μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε.
ΕΡ-Σωστό κι αυτό!
YSH-Ήθελα και ο γιος μου να μάθει ελληνικά. Πάντα ήθελα να του πω τι συνέβη πριν γεννηθεί αυτός, αλλά δείλιαζα. Νόμισα ότι δεν θα με έπαιρνε στα σοβαρά ή θα θύμωνε μαζί μου.
ΕΡ-Τώρα τα πράγματα πηγαίνουν μια χαρά!
********************************************************************************************
Μέσα από την τσάντα της Έρικας ακούγεται το κινητό της. Ο Sehun χωρίς δεύτερη σκέψη το σηκώνει.
-Έρικα. Γιατί δεν με πήρες κανένα τηλέφωνο;
-Mwo? (τι)-Εμπρός; Έρικα; Μ' ακούς;
-No Erika...
-Δεν ακούω καλά... Θα πάρω τηλέφωνο την ξαδέρφη σου.
********************************************************************************************
Η ώρα πέρασε. Ο Yoo Seung Ho πήγε τα κορίτσια στο ξενοδοχείο.
-Καλά ο μπαμπάς σου είναι πολύ κουλ!-Ναι δεν το περίμενα!
-Και πολύ όμορφος για την ηλικία του!
-40 χρονών είναι, ηρέμησε!
[Χτυπάει το κινητό της Έλενας.]
-Γεια σου θεία! Τι κάνεις; Εμείς περνάμε υπέροχα!
YOU ARE READING
Sehun και μπερδέματα [EXO - Sehun]
FanfictionΤι γίνεται όταν όλα στη ζωή σου έρχονται ανάποδα; Αυτή είναι η ιστορία ενός κοριτσιού, της Έρικας της οποίας ολόκληρη η ζωή της ανατράπηκε. Ένα αναπάντεχο γράμμα, πολλά μυστικά, ένα ταξίδι και ένας έρωτας την περιμένουν.....