*Din perspectiva Tarei*
L-am tras pe Louis de mana, fortandu-l sa intre mai repede, zambetul crescandu-mi la muzica data mult prea tare si la marea de studenti, majoritatea deja facuti muci. Mi-am intors capul catre brunetul din spatele meu ca sa vad cum isi stramba nasul, iar eu mi-am dat capul peste cap.
"Puto!" i-am atras atentia si parea al naibii de plictisit.
Inafara de droguri si sex, ce naiba il distreaza pe omul asta?
Scuzati-ma.
Pe curvulita asta care se da desteapta."Am venit aici sa ne distram." i-am reprosat, iar el a oftat, facandu-ma sa imi tugui buzulele. "Bine, daca asa vrei." am spus usor enervata, dandu-i drumul mainii lui si incercand sa ma pierd in multime.
"Tara?" si-a ridicat tonul si tot odata si spranceana. "Grozav..." l-am mai auzit mormaind inainte sa o vad pe ea si sa ma blochez pentru o secunda.
M-am incruntat si am incercat sa imi tin cumpatul inspirand adanc si expirand aerul usor. Am luat un pahar de pe masa langa care eram, primind cateva injuraturi de la detinator si dandu-l peste cap, netinand cont de pustiul ala. Am facut o grimasa de la taria ce imi ardea gatul, apoi am aruncat paharul de plastic inapoi pe masa. Am vrut s-o privesc din nou, sa ma asigur ca e ea, dar comportamentul meu de curvulita l-a enervant pe pustiul de la care am imprumutat bautura, facandu-l sa se ridice si sa imi prinda incheietura. M-a intors cu fata la el si m-a izbit de pieptul lui, dandu-mi o senzatie ridicata de scarba si facandu-ma sa privesc la chipul lui. Acum ambele incheieturi erau tinute de el, fortandu-ma sa imi pun mainile pe pieptul lui.
"Rahat..." am soptit si am inghitit in sec cand l-am vazut pe Isaac Lahey, tipul cu care am avut ceva probleme si inainte.
Plodul asta rasfatat are pata pusa pe mine din primul an. Jur ca m-am saturat de el.
"Mai, mai, mai..." a ranjit, facandu-ma sa stramb din nas. "Pe cine avem noi aici? E chiar micuta Tara, nu-i asa?" ranjetul i-a crescut, iar eu simt ca o sa vomit pe movul hidos al tricoului lui.
"Deja m-am saturat de replica aia." i-am raspuns sec, incercand sa ma indepartez de el, uitandu-ma intr-o parte ca sa verific daca ea mai este acolo, dar umerii mi-au cazut pentru o secunda atunci cand nu i-am mai zarit silueta sprijinita de perete.
Ar trebui sa dai play melodiei...
"Cum de trupa de ciudati nu e completa?" si-a apropiat fata de mine, respiratia lui cu miros de alcool batandu-mi in fata.
Am pufnit din nari si m-am zbatut, calcandu-l pe picior ca sa-mi dea drumul. A ras, apoi mi-a strans mai tare de incheieturi.
Jur ca data viitoare o sa port tocuri."Ce naiba vrei?" l-am intrebat in timp ce ma uitam in jur, sperand s-o gasesc pe ea sau pe Louis.
"Shut up and dance with me." a soptit odata cu melodia, iar eu am pufnit din nou din nari.
*Din perspectiva lui Niall*
Mi-am oprit perla in fata casei impunatoare si i-am trimis o privire impreuna cu un zambet increzut ca sa ma asigur ca temperamentul lui e acelasi. Si-a incordat pumnii, miscandu-si umeri, geaca lui neagra de piele straluncind de la luminile colorate ce ajungeau pana aici.
"Esti sigur de ce urmeaza?" m-am inclinat spre el, afisand un botic si prefacandu-ma ingrijorat.
Marai, dar imediat se stapani, privindu-ma de sus. Pufni usor din nari si imi afisa un ranjet care imi facu fiecare fir de par sa mi se ridice.
"Doar, coboara." vocea lui joasa abia s-a auzit peste muzica asurzitoare, dar mie tot a reusit sa imi scoata o reactie, facandu-ma sa imi indrept spatele din cauza fiorilor de pe sira spinarii.
Am deschis portierele, iar toate privirile s-au intors spre noi, facandu-ma sa imi dau ochii peste cap. Am pasit pe peluza cu Harry in spatele meu, facandu-ni-se loc, fiecare student nesuferit de aici ferindu-se intr-o parte sau in alta. Se uitau destul de insistent si usor speriata, facandu-ma sa pufnesc din nari. Stiam ce gandeau si ma abtineam cu greu sa imi pierd cumpatul si sa tip: "Da, trupa de ciudati e incompleta, probleme?". Totusi, am decis sa nu fiu un nesimtit de la inceput.
Imediat cum ajuns in fata usii, m-am inclinat in fata lui Harry vu o mana la spate si am ranjit, abtinandu-ma sa rad.
"Doamnele primele..." am apasat clanta, lasand usa sa se deschida, dar in loc sa il enervez mai tare, asa cum speram, el a ras fortat, continuand sa ma priveasca de sus.
Ai sa vezi tu cine o sa te priveasca de sus in curand, pupa-ti-as gurita.
Atmosfera adolescentilor care nu isi pot controla hormonii m-a izbit din plin imediat ce am pasit pragul. I-am pus mana pe spate, facandu-l sa tresara, iar eu am ras infundat si l-am impins catre barul improvizat din camera.
El a luat unul dintre clasicile pahare rosii din plastic pregatite pentru oaspeti, iar eu m-am aplecat peste tejghea si m-am intins ca sa apuc o sticla de Jack Daniel's. Inainte sa ma pun inapoi pe picioare, am simtit cum palma lui grea mi-a aplicat una frumoasa peste popou, facandu-ma sa scancesc si sa imi musc buza puternic. M-am rugat Domnului sa nu fiu rosu de parca cimeva mi-a bagat un ardei iute in cur si m-am uitat surprins la el.
"Omule, ce naiba e cu tine?" mi-am indepartat capul de el uitandu-ma in ansamblu la silueta lui de sus in jos si invers.
"Dragut fund." a ranjit, apoi a dat paharul pe gat, ridicandu-si o spranceana.
M-am uitat la marul lui Adam care iesea in evidenta pe gstul lui si la jocul acestuoa de la fiecare inghititura ca un copil mic ce urmareste un fluture. Am inghitit in sec, iar el a strans paharul in pumn, apoi l-a aruncat undeva pe jos.
"Nu cred ca silueta aia micuta a ta o sa ii reziste lui Jacky." m-a tachinat, iar eu am pufnit ca un copil bpsumflat.
"Doar priveste-ma!" am spus, sprijinandu-ma cu cotul pe tejghea si facand dopul sa sara cu degetul.
Doar ca, atunci cand am vrut sa imi lipesc buzele de gura sticlei m-am oprit si am strans-o cu putere, mana tremurandu-mi usor.
"Rahat..." am soptit involuntar la vederea imaginei din fata mea.
CITEȘTI
The bad boy is gay?! // N.S.
Fanfic"E sexy." ma tachineaza Louis, ghiontindu-ma. "E al naibii de sexy." ii soptesc inapoi, muscandu-mi buza. All rights reserved 2015 @Multifunctionala