#02

20 1 0
                                    

Αυτό το πρωί η Soll δεν είχε διάθεση. Καθόταν στο κρεβάτι της και σκεφτόταν. Προσπαθούσε να εξηγήσει στον εαυτό της τη είχε γίνει εχθες την ώρα της μουσικής. Άλλα δεν μπορούσε! Ηταν η πρώτη φορά που της ειχε συμβεί κάτι τέτοιο και δεν ήξερε πως να το αντιμετωπίσει ήταν πολύ παράξενο. Αργότερα στο σχολείο όλοι οι φίλοι της την ρωτούσαν γτ έφυγε τρέχοντας απο το μάθημα μουσικής. Την πέρασαν για παράξενη και που να ήξεραν τον λόγο! Μετα απο λίγη ωρα αυτό το γεγονός είχε πια ξεχαστεί και στους διαδρόμους του σχολείο συζητούσαν τα παιδιά για τα καινούργια αγόρια ή για το τι θα γράφανε τις επόμενες μέρες. Όμως αυτό το συμβάν δεν είχε φύγει απο το μυαλό της Soll. Ααααα ξέχασα να αναφέρω οτι σήμερα είχε ερθει στο σχολείο μετα απο πολλές μέρες το αγόρι που άρεσε στην Soll ( Ο Nic. Ένας κούκλος με καστανό μαλλί, καστανά ματια, αθλιτικο κορμί και πανέμορφο χαμόγελο! Με λίγα λόγια ένας κούκλος!!!!...)
Της έπιασε την κουβέντα και της εξηγούσε πως  είχε περάσει στις καλοκαιρινές διακοπές. Βέβαια αυτό δεν την ενδιέφερε καθόλου αλλά και μονο που της μιλούσε και την κοίταζε με αυτά τα πανέμορφα μάτια και την μάγευαι της αρκούσε!!

Ηταν μαγικό γιατί ήξερε οτι απευθυνόταν μόνο σε εκείνη και οτι μοιραζόταν τα νέα του μονο με αυτή ηταν η τέλεια στιγμή ,μέχρι που χτύπησε το κουδούνι και τελείωσε το διάλυμα!ツ
Ή

ώρες ήταν ατέλειωτες στο σχολείο η Soll ήθελε πολύ να πάει σπίτι της γτ σήμερα θα ερχόταν στο σπίτι της η θεια της απο την Ολλανδία που είχε πολύ καιρό να δεί.

Καινούργια ΌνειραWhere stories live. Discover now