1.

1K 42 10
                                    

-EMMA-

Ik keek op. Alles was helder, en het rook hier zo heerlijk. Ik was nog steeds niet aan het idee gewend dat ik een vampier was. Mijn leven hiervoor was perfect geweest, tot ik opeens iemand tegen kwam met doffe, rode ogen - Die ik nu zelf ook had. Alleen waren ze nog doffer omdat ik niet wou jagen.

Ik haatte mezelf echt om wat ik geworden was. Dus dwaalde ik maar rond. Ik was al in Parijs geweest, Marroko, Sydney en ga zo maar door. Wat is de wereld toch klein.

Opeens ving ik een geur op. Niet 1 geur maar 4. Twee gewone geuren, van vampiers waarschijnlijk. De andere geur stonk verschrikkelijk, zoiets had ik nog nooit geroken. De laatste geur rook heel menselijk, en ook weer niet. Ik werd nieuwschierig bij wie(Of wat) deze geuren hoorden. Ik besloot om de tweede geur te volgen - die waarschijnlijk van een vrouw was.

Toen ik de geuren achterna rende, zag ik op begeven moment een dode poema liggen. Had geen bloed meer, en met twee wonden in zn nek. Welke vampier at er nu díér? Misschien die ene Ierse clan(Of waar woonden zo nou? Ik weet het niet meer.) die geen mensen dronken. Maar dat kon niet. Het was nu bijna winter, dus zou daar sneeuw liggen. Hier was het nu snikheet, met veel wind. Gek. Alsof iemand het weer kon beinvloeden. Wat me trouwens niks kon verbazen, want toen ik in Italïe was kwam ik een paleis vol met rare vampiers tegen. Die ene Jane en Aro waren nog wel het raarst. Wat die ene naast Jane kon weet ik niet.

De geuren werden sterker en sterker. De vieze geur was echt niet meer uit te houden, en die menselijke werd steeds lekkerder. Wat ben ik blij dat ik niet kan overgeven.

Dit is mn eerste verhaaltje, en ik hoop dat jullie het leuk vinden ^-^ Ik ga verder als ik zin heb U.U

Emma. Twilight&Harry Potter fanfictie. *ON HOLD*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu