8.

338 25 1
                                    

Hoooooi iedereen! ;D Leuke Vakantie? :p Altijd leuk, om je zusje jaloers te maken met het feit dat jij 1 week langer vakantie hebt :p Haha xdd EINDELIJJJKK! :D Best Song Ever is klaar! =DD Sjees, dat duurde lang xd Ik wil naar The Wizarding World Of Harry Potter! Maar die is in Florida =( Trouwens, ik zal wel blijven uploaden bij dit verhaal, maar ik ga meer werken aan mn andere boek, Ghostriders. Dus soms komt hier nog een chappie bij ;B

Emma p.o.v

Ik ging jagen, even weg uit het huis dat naar wolf stonk. Ik hoopte dat we op die school wel genoeg konden jagen, anders hou ik het waarschijnlijk daar niet uit tussen al die kinderen. Ik rende naar buiten, en snoof even diep om zeker te weten dat er geen mensen on de buurt waren. Toen ik wist dat er niemand was, nam mijn instinkt het over. Poema. 5 kilometer afstand, bij het riviertje. Beter dan een hert.

Toen ik klaar was met jagen ~ 1 poema en 3 herten. ~ ging ik terug naar huis. Er waren 5 mensen binnen, familie niet meegeteld. Wolven. Toch wel handig, zo'n gave. Altijd zogenaamt 'weg' zijn als er iemand kwam die je niet mocht. Maar mijn familie wist ondertussen wel beter. Ik kon zo raden wie er waren, daar had je geen gave voor nodig. Jacob, die ondertussen een eigen roedel had van 23 wolven. Sam, die nu een kind had; Julian. Luce, wie ingeprent was met Julian. Seth, en Leah, wie samen de onder beta's van Jacob waren. Ik kon het goed vinden met Julian en Leah. Luce daarintegen..

Mijn gedachten werden ruw verstoord door Bella, die kwam vragen of ik ook nog binnenkwam. Geïrriteerd zuchtte ik, maar liep wel me naar binnen. Ik plofte op de bank neer. 'Zeg, gaat die vergadering nog lang duren? Ik word een beetje gek van al die wolven in huis.' Vroeg ik aan Rosalie. 'Ik weet het, het stinkt.' 'Zeg dat wel ja!' 'Maar waar gaat de vergaderig dit keer over?' Vroeg ik nieuwschierig. Rosalie zuchtte. 'Het gaat over Jacob en Nessie Emma. Ze hebben het moeilijk. Het is niet zeker of Jake meekan.' 'Oh.' Wat zielig! Die 2 konden niet zonder elkaar! Ik wist zeker dat als ze gescheiden zouden worden, ze alletwee ziek zouden worden van verdriet. Ik wist wat ik moest doen.

Ik stond op, en stormde het kantoor van Carlisle in. Alle hoofden draaiden zich om. 'Wat is er, Emma?' Vroeg Carlisle rustig. 'Ja, wat is er, Emma?' Voegde de hatelijke stem van Luce. Ik gaf haar een vernietigende blik. ' Je moet Jacob meelaten gaan! Nessie en hij kunnen niet zonder elkaar! En -' Mijn zin werd verstoord door Emmett die ook de kamer binnenkwam stormen. Hij zwaaide met 2 brieven . 'Kijk! Er zijn nog 2 brieven gekomen van Hogwarts!' Ik griste een brief uit zijn handen en las hem voor.

"Geachte Cullens.

Hierbij meededelen wij dat u woensdag om14:00 word verwacht in Londen, bij de Big Ben. Daar aangekomen zult u zoeken naar Heronus Fluit. Verdere instucties volgen daar. Ook kunnen wij meededelen dat u ook een paar wolven mag meenemen, als dit echt niet anders kan."

Ik keek blij op. 'Nou, dat probleem is opgelost, niet waar?' Zei ik met een grijns. 'Oh! En de Denali's gaan ook mee!' Riep ik. Voordat de rest bekomen was van mijn uitbarsting, als je het zo mag noemen, griste ik de tweede brief uit Emmetts hand.

Renesmee Carlie Cullen, Bos in Forks, Eetkamer.

 Sorry sorry sorry soooorrryyyyy dat ik zo lang niet geupload heb! Maar ik moet nu gaan, 'k schrijf morgen miss nog een chappie :p

Xx Ilsee =D

Emma. Twilight&Harry Potter fanfictie. *ON HOLD*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu