Psihometria este abilitatea de a descifra trecutul unui obiect sau ce a fost legat de acel obiect (persoane, evenimente, etc.) printr-o singura atingere.
-Aceasta abilitate este strans legata de clarviziune, clarauz, clarmiros, claratingere si clargust
-Acest fenomen se intampla atunci cand o persoana sensibila (psihometrist) ia contact cu acel obiect, oferindu-i informatiile pe care psihometristul le cauta si/sau percepe.
-Deobicei obictul imformativ este energizat de persoana in cauza. De exemplu cheile, un lantidor sau un alt obiect pe care il purtam dupa noi, este incarcat cu energie imformativa.
1.Psihometria Obiectului este tipul de psihometrie pe care oamenii il cunosc cel mai bine. Fiecare obiect are propria sa energie si, de cele mai multe ori, pastreaza o amprenta puternica si unica a proprietarului sau. Aceasta forma ne invata sa stabilim un raport cu obiectul si energiile impregnate in el.
2.Psihometria Locului este in stransa legatura cu fenomenul de deja vu. Evenimentele in special cele marcate puternic de sentimente, lasa deseori urme, care se imprima in locul unde apar, iar acestea pot fi citite si deslusite. Marea majoritate a oamenilor au experimentat un sentiment neplacut la intrarea intr-o anumita casa.
3.Psihometria Persoanei se ocupa cu energia individuala. Fiecare dintre noi are un set unic de amprente. Acest tip de psihometrie este intalnit de foarte multe persoane, iar de foarte multe ori putem spune cum se simte cineva fara a trebuii sa schimbam vreo vorba cu individul respectiv.