seni öldürmemem için bir sebep söyle

221 12 11
                                    

Sokakta öylece yürüyordum, sahile gidiyorum şuan hava buz gibi ama ayaklarımı suya sokmak istiyorum kış ayında bunu yapan tek mal benim, kendime niye mal diyorum ki git gide tuğceye benzemeye başladım....

Ayakkabılarımı giyip, ayağa kalktım evet tuzlu su ayaklarıma iyi geliyor ben bir sporcuyum dostum, ayağımda yaraların olması hiç iyi olmaz, siz bir koşucunun ayağında yaraların olmasının ne demek olduğunu anlayamazsınız bende olmasın diye tedbir alıyorum diyelim , neyse annem eve gittiğimde sinirle beni sorgulamasın ,artık ayaklarını çalıştır selin.

Bir saattir sahilde yürüyorum, evim sahile bir saatlik mesafede ama ben yavaş ilerliyorum çünkü yağmur başladı ve yagmurda yürüme fantazim var s.s

Sanırım biraz hızlanmalıy- hey n'apıyorsun önüne baksana!
- ne onume bakıyordum sen bana çarptın.
+malmısın, ben yürüyordum sen arkana bakarak kosuyordun!
-bağırmayı kesermisin cırtlak bir sesin var!
*lan aliii, şerefsiz neden kaçıyorsun inkar etmeyi bırak
-bana inan o zaman lan!
*inanmıyorum ulan, yanındaki kim kız kardeşimi aldattığını yeni surtugun mü?
+ne diyorsun sen be, sürtük senin nenendir!
Hepsi senin yüzünden ali herifi , bide sen bana sürtük demeye hakkın yok lan! Senin kız kardeşindir sürtük hem ayrıca ben yanımdaki bu malı tanım-

"Lannnnnnn icimde bir şey koptu sizce ne oldu ben neden çökerim, ali denilen tanımadığım çocuk benim ilk öpücüğümü çaldı şuan beni öpüyor.

Dudaklarını benden çektiğinde adama baktım birde aliye , elimi tutup adama döndü.

- sürtük dediğin kız benim sevgilim ulan gördünmü kim kimi kiminle aldatıyor sen o surtuk dediğin kardeşine söylee pesimi bıraksın lan! Hamile falanda değil. "Diyip elimi t ut up beni ordan uzaklaştırdı "

Bie hışımla elimi çektim
+naptın lan sen! "Diyip onu omuzlarındn iktirdim" naptığını zannediyorsun gerizekalı!
-bagırmasana, qltı üstü sevgili rolü yaptık, öldünmü elimi tuttun diye .
+ne eli ne sevgilisi lan beni öptün öptün!
-yani?
+ne yanisi lan diyip tekme attım, ne yanisi benim ilk öpücüğümü çaldın şerefsiz!
-nee? O senin ilk öpücüğünmüydü ?
+sen beni ne sanıyorsun gerizekalı ? ,sürtük falanmı?
-ne bileyim bu devirde ilk öpücüğünü vememiş olan kız olduğu düşünmüyordum :)
+hadi canım senin yanında dolananlarla karıştırma herkesi ! Birde gülüyor komik mi?
-yani ehueuheu ...
+seni öldürmemem için bir sebep söyle !!!!
-bir ünlüyü öldürürsen , müebbet yersin benim gibi bir yakışıklıyı öldürürsen kızlar seni parçalar ,birde o kadar kötü bir kız gibi görünmüyorsun , he bir şey daha sevinmelisin herkes ilk öpücüğü ali mertoğluna vermek isterdi ! şanslısın .
+birincisi ne bu ukalalık yakışıklı değilsin ikincisi kim olduğun umrumda değil ünlü olduğunu da sanmıyorum ,üçüncüsü o kızların beni parçalaması göt ister biraz ,ve son olarak son isteğini dinliyorum .
-fazla iddalısın güzelim , ama benimle selfie çekilip atsan bile popi olursun uyandırıyım
+popi olmaya lüzum yok zaten sende fazl takipçim vardır bende ünlüyüm tatlım ,'yanına yaklaşıp kulağına fısıldadım' ablan milli koşucu olur ,birdaha bana güzelim dersen azını yırtarım senin !!!
-bak çok iddalsıın ama ünlü olduğum senin üzerinde değişik fantaziler uygulayabileceğim gerçeğiini değiştirmez1 senin ünlü olduğundan zaten pek inamıyorum şu bacaklara bak dokunsam kırılır.
+öncelikle o pislik gözlerini bacaklarımdan çek birdaha da asla kesme diğer yönden , beni tehdit ettiğine pişman ederdim seni fakat dua et annem bekliyor.
-vayyy bu cici kız annesinden mi korkuyor
+birdaha karşısına çıkmamak üzere uzaklaşmazsan o cici kız kimi korkutacağını iyi biliyor .
(dedim ve arkamı dönüp ilerledim ,sinirlerim oldukça bozuktu sanırım yarın tuğçelerde kalıcam )

*****

Ya nazlı defol git başımdan ,bugün dersim yok !
+bende tam onu söyliycektim ikiz tuğçe program attı ve derslerin düzeni bozulmuş yaniiği bugün iki dersin var derhal aşağı inmezsen annem kahvaltıyı kafana geçiricekmiş
-ailecek psikopatsınız . Git geliyorum .

Üzerime bir jean birde ,omuz dekolteli bluz geçirdim ha birde vazgeçilmez hırkalarımdan lacivert olanını giydim , saçmalamayın sinirli bir yapıya sahip olsamda tabiki süslüyüm ben bir kzıım asla nazlı gibi bir kız değilim .
Ayrıca öyle çok sık sinirlenmem ki ,harbiden bugün bu olanları tuğçeye anlatmazsam çatlarım,tabiki nazlıyla hiçbirşeyimi paylaşmıyorum söylesem rusyada bile 0olsa o çocuğu bulur ve öldürür bende dedim tabi öldürücem diye ama sadece bir tehditti ... kötü kız mıyım cnm ben s.s

hadiii tuğçe , yarım saattir çekiceğin likit yüznden çatladım.
+off sdelinn sen nasıl süslüsün , gözünde sıfır makyaj
-cildimi erkenden yaşlandıramamam tatlım.
+ciddimisin ,her neyse hadi , son derse girelim bana anlatııcaklarını sabırsızlıkla bekliyorum
-san bir şey anlatacağımı da nerden çıkarıdn
+hadi ama çocukluk arkadaşınım ve huylarını biliyorum ,çok sabırsızsın ve tırnaklarını kemiriyorsun.
-hadiiii derse girmeliyiz .(bu arada biz üniversite öğrencisiyiz akıllı olun yani , ufaklık değilim! )


***
Selin artık kalkarmısın ,tuttuğun notlar yeterlidir eminim bu ineklik çok fazla tatlım .
-hadi gidebiliriiz
+oha ali mertoğlu lan .
-o kim tatlım ?
+hani şu bizim yaşımızdaki bir anda patlayan , şarkıcı varya .
-eee tanımıyorum
+sen nasıl benim kankamsın ?
- ya canım magazin izlemiyorum , bir şarkısını söylesene ,
+hani senin çok dinlediğin ,gerizekalı şarksıı varya tatlım , işte onu söyleyen
- vallamı ,nerde lan ?
+bak tam orda ,bir kızla konuşuyor
-dönmemle şok olmuştum 'o mu ,şarkıcı m ı ?'
+evet güzelim beğenemedinmi çok taş lan
- tipsizin teki hai gidelim.
+ya bir imza
- yanımda kezban gibi görünmeni istemiyorum
+yaaa hadi 'diyip beni kolumdan sürüklemeye başladı '
-umrumda değil tuğçe gerizekalı değilim imza almıycam diyerek arkamı döndüm ve ilerlemeye başladım .
*oooo hırçın kız
-istemeye istemeye arkamı döndüm ne var ali mertoğlu !
+selin siz tanışıyormuusnuz ?
* adın iğrenç yalnız !
-seni takmıyorum , hadi tuğçe şu salak imzanı al ve bir an önce gidelim burdan !

+geldim geldimm , görüşürüz alii
- yanıma geldiğinde konuştum askerlik arkadaşın dimi , girişiriz ilii !

***
Kzım siz nerden tanışıyorsunuz anlat artık , pijama terlik oldun işte ,
-offfff
+ya sen bu ara gerginsin ne oldu ?
-ilk öpücüğüm çalındı ,
+neeğğğğ ? Kimi öptün ?

- ben değil zorla öpüldüm!
+kim o şerefsiz lan !
-bu sözünü unutma ,
+ neyi ?
-şerefsizi
+ tamam , kim öptü ?
-ali, ali mertoğlu
+ hangi ali mertoğlu ?
- kaç tane tanıdığın ali mertoğlu var gerizaklı ?
+şarkcı bu bu -gün imzasını aldığım
-evettt ,tuğçe
+salak söylesene eniştemden imza almazdım mal gibi göründüm ha sende ondan kıskandın . Ehuheuheuh
-mal kafana yastığı yicen şimdi , enişte ne lan ! Tanımıyorum bile
+ha tanısan olur yani çocuk seni unutamamış gibi görünüyor .
-ya bir gitt ,
+aaa kovuyormusun beni ?
- evet bugün çok konuştun git , ciden kovuyorum git lan git evine istemiyorum kimseyi bugün
+tamam tatlım şimdi gidiyorum ve seni aşk acınla baş başa bırakıyorum .
-arkasından yastık fırlattım ve bağırdım , aşk acısı anandırrrr!

Ya yine bir hikaye yeni bir hikaye klavyemden dolayı zorlandım kusurarım vars af buyrun , vote gelirse sevinirim umudum var ben beğendim sayılır ukala mavi devam edicek ama çünkü sana aşığımı final yapıcam okumayanla okusun derim neyse tahgmin ve görüşlerinizi yazın uyzu yazarınız tarafından öpüldünüz mervesrtş.. :*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gerizekalı #wattys    "#als€lHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin