Może się przedstawię (6.12.2015r.)

29 4 1
                                    


Nie wiem czy zacząć od charakteru, czy raczej od wyglądu.
Może najpierw na celownik pójdzie charakter.  Jestem tak leniwym człowiekiem, że podczas gdy moi znajomi żyją, ja śpię. Gdy oni się buntują, ja śpię. Nie zrozum mnie źle, ale ja po prostu nie mam energii na bunt. Nie jestem generalnie nudnym człowiekiem. Jestem szalona, robię dużo szalonych rzeczy , lecz to jest raczej coś w stylu:

"Jedna szalona rzecz na miesiąc = spanie przez 465h* miesięcznie."
*(żeby nie było normalnie miesiąc ma 744h, 720h, 672h lub 696h)


Największą miłość odczuwam do swojego łóżka. Aby czuć się super nie potrzebuje Facebooka, Twittera, Instagrama czy  też Tumblra. Nie potrzebuje też towarzystwa. Oczywiście ludzie są ważni w moim życiu, ale nie do tego stopnie, żebym jakoś bardzo płakała gdybym nie widziała moich znajomych np. przez 3 tygodnie.

 Uwielbiam czytać książki... Wszystkie książki... Słucham muzyki, bo jest cudowna, lecz równie bardzo kocham ciszę. Mą wieczną miłością po za łóżkiem na 100% będą kreskówki. No bo kto nie kocha kreskówek. Ten cudny świat który nie ma sensu!!!

Nie wiesz o mnie za dużo, ale czy moje upodobania są ważne? Czytając na pewno dowiesz się wielu ciekawych rzeczy, lecz po co rozwodzić się nad nimi na początku naszej znajomości?

Pora na wygląd...
Oj tu nie będę za dużo pisać. Jestem wysoką, szatynką o rudych (bardzo rudych) końcówkach włosów (już nie długo). Mam niebieskie oczy i lekko ciemnawą karnację. Nie jestem ładna, ale jakoś na razie mi to nie przeszkadza. Nie maluję się, bo to trochę marnowanie czasu. Znaczy na 100% zacznę się malować tylko teraz mam te 30 minut więcej na sen. Chuda nie jestem, lecz obiecuje nad tym pracować.

Co tu dużo mówić. To ja!

Wiem, że to jest beznadziejne, ale taka jestem a jak już napisałam jest to coś w rodzaju "walniętego pamiętnika". Więc jak nie chcesz to nie czytaj. Po co marnujesz swój cenny czas? Przecież zamiast to czytać możesz spać. :*


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 06, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Spanie też może być ciekawe...Where stories live. Discover now