Bölüm 1.0 - Tanıtım

80 14 8
                                    

Kerem ve Batu. 18 Subat 1996 tarihinde İç Anadolu'nun ücra bir mahallesinde dünyaya geldiler.

Kerem kendini Lisztomania akımının öncüsü olarak tanımlasada küçük, kalitesiz bir gitardan ve ilkokulda müzik öğretminin zoruyla aldığı blok flütten başka hiçbirşeyi yoktu. 1.80 boylarında zayıf seyrek ve sarı saçlı kerem, 16 yaşındayken babasını bir kahve kavgasında kaybeder. Kerem'in çok zengin amcası Haluk, kardeşinin ölümü üzerine Almanya'dan Türkiye'ye döner. Cenazeden sonra bir kaç hafta Kerem'le kalan Haluk, Kerem'in bu sefil hayatta yok olmaya terk edilemeyecek kadar zeki ve yetenekli olduğunu düşünür. Almanya'ya dönüşte arabada bir kişilik daha yer olması, Kerem'in bu sefil hayattan kopması için yeterliydi...

Batu. Lise okumak için elinden geleni yapmasına rağmen babası onu çalışmaya zorladığı için okulu bırakmak zorunda kaldı. Annesi bir pavyonda konsomatristlik yaparken tanıştığı bir adamla kaçmış ve 13 yaşındaki Batu'yu hayatla başbaşa bırakmıştı. Babası, namı değer Tilki Ercan. Hırsızlığıyla nam salmış, mahallenin baş belası Tilki Ercan. Batu'nun hayattaki tek dostu, suç ortağı Kerem Almanya'ya gitmişti. Bu sefil mahallede daha fazla yaşamak istemediği için Kerem'in gitmesinden yaklaşık bir yıl sonra Antalya'da bir otelde barmenlik yapmak üzere evden kaçmıştı.

Şimdiye kadar yaptıkları, yapmak zorunda kaldıkları şeyler yüzünden kendilerinden utanan Batu ve Kerem birbirlerine bir söz vermişlerdi.

"Adam olacağız ulan. Kendi evlerimiz, güzel arabalarımız olacak. Güzel kızları sevip, güzel mekanlarda takılacağız. Sözmü lan Kerem? "

" Söz ulan. Söz. Unutacağız bu hayatı. Gidicez buralardan. Herkes konuşacak bizi. Mahallemizden adam çıktı diyecekler. Söz. "

İkiside sözlerini tutmak üzere gitmişlerdi. Ama hayat buna izin verecek mi?

Batu ve Kerem'in başından geçen bu kadar olaydan sonra tekrar buluşmalarını ve hayatın önceden hazırladığı tuzakları anlatacağım hikayemde siz okurlarımın yorumlarını ve eleştirilerini görmek beni inanılmaz bir şekilde mutlu eder. Sağlıcakla kalın..

Yakup Yıkılmaz..

Kırmızı KardeşliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin