6 december

15 0 0
                                    

Today..bangun awal pagi sebab kena g sklh jadi fotografer utk ujian kemasukan f1 n nak bagi brg hanis..
Pagi2 lagi sakit hati dgn kain hitam ntah kemana..sakit hati bile org simpan brg bile ditanya xtaw kat mane..last2 pakai jah warna kelabu..
Pakai tudung..tudung plak singkat..erghh..dah laa xder tudung lain dah..pakai jer lah..g sklh..masuk pagar tu tertunduk malu dgn tudung ak yg singkat..ak da xder pilihan..terpaksa pakai..org nak ckp ap,ak xpeduli..naik ke kelas..cuci camera yg comot dgn tepung hari last day sklh..main tepung dgn redak laa..sape lagi..
Siap cuci..xsanggup nak turun kat bwh dgn tudung cam ni..cari muni xjumpa..then pk hem tgk ak..mampus laa ak..timah ajak ak turun..ak pun turun..terjumpa someone..jumpa mesti peluk laa..then g laa ambik gamba..
Ak tgk budak f1 gilak laa dgn pakaian yg agak mewah sedikit n tudung berbelit-belit..
Kul 11,ak balik..lapar sgt..ajak umi g makan dkt nasi sup..balik rumah salin pakaian buat cheesecake n larva cake..cheesecake ak xbrp nk menjadi sbb ak try guna resepi lain..rase mcm mkn kek buih gitu..buat kek larva pun xmenjadi jugak..xsanggup dah nk buat kek larva..hampir magrib ak siapkan semua tuh..tpi bekas2 yg ak guna masih ak xbasuh..penuh dlm sink..
Lps magrib,ak basuh pakaian yg nk bwk g dreamday..ak kemas bilik n wt keluar brg yg ak nk bwk g dreamday..dreamday ak dah nk dekat..
Brg2 xpack lagi..esok ak nk pack brg..

December 15'Where stories live. Discover now